همدان، میزبان جشن ملی ۳ هزار دانش آموز ایران

جشن ملی دهه فجر، ۱۴ بهمن با حضور ۳ هزار دانش آموز از سراسر کشور در سالن ابن سینای همدان برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در نشست هماهنگی با مدیران مدارس برای برپایی عید انقلاب، با بیان اینکه دانش آموزان باید شیرینی این عید را لمس کنند، گفت: همدان در چند روز آینده میزبان یکی از بزرگترین رویداد‌های هنری کشور در حوزه کودک و نوجوان است که برای برگزاری بهتر این برنامه نیازمند همکاری و همیاری دستگاه‌های مختلف به ویژه آموزش و پرورش هستیم.

او گفت: این رویداد ملی پس از ۱۶ سال در همدان برگزار می‌شود و به همین منظور نمایشگاهی از آثار هنر‌های تجسمی برگزیدگان در فرهنگسرای پرواز در ۱۵ بهمن افتتاح خواهد شد و به مدت یک هفته دایر خواهد بود و دیدن این نمایشگاه برای دانش آموزان می‌تواند بسیار جذاب باشد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: ۱۴ بهمن یک جشن بزرگ با حضور ۳ هزار دانش آموز در سالن ابن سینا برگزار خواهد شد.

معصومه ابراهیمی‌هژیر با بیان اینکه این جشن متعلق به همه دانش‌آموزان در سراسر کشور است، گفت: این برنامه به صورت بر خط در همه مراکز کانون سراسر کشور و شبکه استانی و رسانه ملی پخش خواهد شد.

او گفت: شگفتانه این جشن هم خوانی سرود ما می‌آییم در سراسر استان و حتی در مراکز کانون‌های سراسر کشور است که این سرود ساخته صدا و سیمای همدان است که آن را در اختیار کانون قرار داده‌اند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: در این روز قرار است با بچه‌ها در خصوص هویت ملی- اسلامی و نقش و اهمیت انتخابات نیز توسط برنامه‌های نمایشی صحبت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار