برگزاری بیش از ۴۶۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از برگزاری بیش از ۴۶۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در نقاط مختلف این استان خبر داد.

علی حقیقی گفت: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی مختلفی با همکاری هیأت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان توسط دستگاه ورزش و جوانان همدان در طول دهه فجر برگزار می‌شود.

او گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته ۴۶۰ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در سطح استان همدان پیش‌بینی شده است و برنامه‌های امسال با شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه امسال برنامه‌های فرهنگی، ورزشی دهه فجر با محوریت انقلاب، مقاومت و ولایت‌پذیری برگزار خواهد شد، گفت: به صدا درآوردن زنگ انقلاب و رژه موتورسوران در ۱۲ بهمن همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) سرکشی و دلجویی از خانواده معزز شهدا و جانبازان، برگزاری همایش‌های پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی در سطح استان، میزبانی اردوی تیم ملی سنگنوردی، افتتاح ۱۳ خانه ورزش روستایی و میزبانی نشست مسئولان فرهنگی سه فدراسیون ورزشی از جمله مهمترین برنامه‌ها است.
حقیقی گفت: چهار طرح ورزشی با ۲۳۵ میلیارد ریال اعتبار دهه فجر امسال در استان همدان به بهره‌برداری می‌رسد و ۹ مجموعه ورزشی جدید نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

او همچنین با اشاره به شرکت ورزشکاران استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: این قشر مانند سالیان گذشته با حضوری پرشورتر و گسترده‌تر با لباس‌های متحدالشکل در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد و بار دیگر نشان خواهند داد که حافظ آرمان‌های این انقلاب هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.