ضرب الاجل سه ماهه استاندار کرمانشاه به شورای شهر

استاندار کرمانشاه به اعضای شورای شهر کرمانشاه برای اصلاح عملکردشان مهلت سه ماهه داد و گفت : به تمام اعضای شورا می‌گویم بعد از این مهلت در صورت عدم اصلاح روند فعلی، پرونده مفصل شورا را تحویل افکار عمومی می‌دهم.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در دیدار با اعضای شورای شهر کرمانشاه، با انتقاد از عملکرد شورا گفت : تمام قد معتقد به حکومت مردم سالار هستم و رای مردم را رکن بی بدیل نظام می‌دانم و در این جلسه نه در خصوص ماهیت شورای شهر بصورت کلی، بلکه فقط در خصوص شورای شهر کرمانشاه صحبت می‌کنم.

وی افزود: در این جلسه موضوع ما شهرداری نیست و فقط در خصوص شورای شهر قرار است صحبت کنیم، چرا که شهردار در این جلسه نیست.

صحرایی در ابتدای صحبت‌های خود در خصوص گلایه برخی اعضای شورا از عدم دعوت و تشکیل جلسه با شورا گفت: چه بصورت انفرادی و چه گروهی از اعضای شورا دعوت کرده ام و بصورت مصداقی در خصوص پروژه قطار شهری اعضا را دعوت کردم که بنشینیم و در خصوص این پروژه مهم صحبت کنیم، اما چند نفرتان در آن جلسه حاضر شد؟ با اعضایی که در آن جلسه حاضر بودند کلی قول و قرار گذاشتیم، نتیجه کار چه شد؟

استاندار کرمانشاه گفت: اینکه فقط از شما دعوت کنم و بنشینیم و حرف بزنیم چه فایده‌ای دارد؛ وقتی قرار است نتیجه‌ای نداشته باشد. حداقل جلسه اول باید نتیجه بدهد که برای برگزاری جلسات بعدی رغبت کنیم.

صحرایی با انتقاد از وضعیت شهر کرمانشاه، گفت: اخیرا جلسه‌ای با بچه‌های محلات حکمت آباد، دولت آباد، باغ ابریشم، ملاحسینی، کرناچی و... داشتم، وقتی از خواسته بچه‌ها پرسیدم عنوان کردند که سگ‌های شهر را جمع کنید، چون در راه مدرسه کیف برخی از آن‌ها را پاره کرده بودند و این واقعا جای تاسف است و قطعا قابل قبول نیست.

صحرایی گفت: وقتی خودمان را در معرض رای مردم قرار می‌دهیم نباید فقط شریک پیروزی باشیم و باید پای مشکلات آن‌ها بایستیم. حالا چه شهردار را قبول داشته باشید چه نداشته باشید همه در مدیریت شهر سهیم هستید و مردم از شما انتظار دارند.

صحرایی با انتقاد شدید از وضعیت محله حکمت آباد گفت: همین الان شبانه بیایید برویم محله حکمت آباد، ببینم اگر آنجا خانه ۲۰۰ متری مفت بدهند حاضر هستید زن و بچه تان را آنجا برده و زندگی کنید. من و شما یک وضعیتی را به ارث برده ایم که در آن دخیل نبوده ایم، اما الان ما هستیم که مسئولیم و قطعا وقتی کار زیادی انباشته شده باید تلاش بیشتری داشت، نه اینکه دعوای بیشتری راه بیندازیم.

استاندار کرمانشاه افزود: وقتی این حجم مشکلات و کار انباشته داریم غیبت و دعوا معنی ندارد، اما می‌بینیم متاسفانه غیبت اعضای شورای شهر کرمانشاه در کشور رکورد می‌زند. برخی اعضا ۲۰ جلسه و برخی ۱۸، ۱۷ و ۱۴ جلسه غیبت دارند.

صحرایی گفت: بحث من با شورا مسئله شخصی نیست. بنده در این استان مسئولیت دارم و وقتی می‌بینم وضعیت شهر به این شکل است باید ورود کنم.

استاندار کرمانشاه گفت: یک بار از بالا به شهر نگاه کنید شبیه گیاه خودرو وحشی است و اصلا انضباطی ندارد، چون داریم از ماده ۱۰۰ ارتزاق می‌کنیم و وقتی این مشکلات را می‌بینم باید ورود کنم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.