فرماندار سبزوار:

بزرگترین رسالت رسانه‌ها ایجاد فضای پرشور انتخاباتی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار گفت: بزرگترین رسالت رسانه‌ها در برهه کنونی، تقویت اعتماد عمومی و ایجاد فضای پرشور و باشکوه انتخاباتی است.

حسین ابراهیمی کُردیانی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه سبزوار گفت: رسانه ها نقش مهمی در ترغیب، تشویق و ایجاد فضای مناسب انتخاباتی و ایجاد حس انگیزشی در مردم دارند.

وی اظهار داشت: با توجه به فضای مجازی که قاطبه مردم به آن دسترسی دارند، انتظار می رود رسانه ها افکار عمومی را به سمت و سویی هدایت کنند که مشارکت حداکثری رقم بخورد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: همچنین رسانه ها علاوه بر ترغیب مردم و ایجاد شور انتخاباتی در رقابتی کردن انتخابات در موعد قانونی تبلیغات سهم عمده ای دارند.

ابراهیمی افزود: رسانه ها با بهره گیری از تمامی ظرفیت های خود در حوزه های تبلیغ، انتشار و تبیین، برای تحقق مشارکت پرشور در انتخابات نقش آفرینی کنند.

وی ادامه داد: رفع مشکلات کنونی کشور از مسیر ظرفیت‌های قوی می گذرد که یکی از این بسترها جایگاه ارزشمند مجلس است و لازمه تشکیل مجلس قوی و اثرگذار، که می تواند از طریق قانونگذاری خود را نشان دهد، برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری آحاد جامعه است.

ابراهیمی با بیان اینکه انتخابات نشان دهنده دموکراسی و حضور مردم نشانه مردمی بودن نظام است، ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو مایه مباهات و افتخار مردم ایران است و نظام را در برابر توطئه های دشمنان ایمن و مصون می کند.

حوزه انتخابیه سبزوار شامل شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال برگزار خواهد شد.

خراسان رضوی در قالب ۱۲ حوزه انتخابیه ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که از این تعداد ۲ نماینده سهم حوزه انتخابیه سبزوار است.

همچنین این استان دارای ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.

برچسب ها: انتخابات ، رسانه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار