متخلفان اقتصادی در آذربایجان‌غربی بیش از ۴۸ هزار میلیارد ریال جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: متخلفان اقتصادی در بخش‌های کالا و خدمات، بهداشت و درمان و همچنین قاچاق کالا و ارز، به پرداخت ۴۸ هزار و ۴۲۱ میلیارد ریال محکوم شدند.

حسین نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه متخلفان اقتصادی به پرداخت بیش از ۴۸ هزار میلیارد ریال جریمه شدند، گفت: این میزان جریمه پس از رسیدگی به حدود ۲۶ هزار و ۵۰۰ پرونده صادر شده است.

وی اضافه کرد: در کنار صدور جریمه، مجازات‌های دیگری نیز برای متخلفان اعمال می‌شود که ضبط کالا و ارز قاچاق و خودرو‌های حامل، تعطیلی و پلمب واحد‌های متخلف، نصب پارچه بر در واحد‌های متخلف و حبس بدل از جزای نقدی از جمله آنها است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: از کل پرونده‌های رسیدگی شده در این حوزه در استان طی امسال، حدود ۱۹ هزار مورد به تخلف‌های بخش کالا و خدمات اختصاص داشت که ۷۱ درصد کل آن‌ها را شامل می‌شد.

نجف زاده افزود: همچنین امسال ۶ هزار و ۶۳۴ فقره پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌غربی رسیدگی شده و هزار و ۳۶ فقره نیز در حوزه بهداشت، دارو و درمان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان می‌توانند موضوع را از طریق سامانه اینترنتی تعزیرات یا تلفن ۱۳۵ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.