راه‌اندازی مجدد پارک وحدت نیازمند ۲۰ الی ۳۰ میلیارد تومان اعتبار است

شهردار سراوان گفت: شهربازی سراوان یا همان پارک وحدت با راه‌اندازی مجدد آن ۲۰ الی ۳۰ میلیارد تومان هزینه دارد که از توان شهرداری خارج است

مصطفی خدا رحمی گفت:شهربازی سراوان یا همان پارک وحدت مشکل حقوقی داشته است و طبق پیگیری‌های صورت‌گرفته به شهرداری سراوان تحویل شد، اما راه‌اندازی پارک وحدت ۲۰ الی ۳۰ میلیارد تومان هزینه دارد که از توان شهرداری خارج است و باید فراخوان ملی برای واگذاری این مکان بدهیم؛ از طرفی اخذ مجوز وسیله‌های بازی برقی بسیار سخت است.
 
 وی ادامه داد: پارک داری کاری بسیار سخت، پیچیده و تخصصی است؛ لذا این پروژه نیازمند زمان است و ما قول الکی به شهروندان نمی‌دهیم و شاید دو سه سال طول بکشد که این پروژه را سرمایه‌گذار راه‌اندازی کند.
 
 شهردار سراوان بیان کرد: پارک بانوان در حال تجهیز و احداث است و جزو آن مکان‌هایی محسوب می‌شود که ما در طرح فراخوان برای فعالیت شهروندان (کافی‌شاپ، وسیله بازی و...) گذاشته‌ایم، اگر شهروندی پیشنهادی یا طرحی برای زیباسازی این مکان دارد به ما اطلاع دهد.

خدا رحمی افزود: یکی از کارهای بزرگی که در ۶ ماه خدمت بنده در شهرداری سراوان صورت گرفت، تعیین تکلیف شهربازی سراوان و واگذاری آن به شهرداری است.

برچسب ها: شهربازی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار