گرم‌خانه شهرداری زابل تا پایان بهمن‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار زابل گفت: گرمخانه ای با زیربنای ۶۰۰ مترمربع که ظرفیت آن بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر است که با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

 محمد پودینه  گفت:  یکی از آسیب‌های اجتماعی منطقه مسئله اعتیاد است و باید برای ساماندهی این افراد فضایی فراهم می‌شد به همین دلیل گرم‌خانه و مدد سرای شهرداری زابل مجموعه‌ای در سه سوله مجزا طراحی شده و زیربنای آن ۶۰۰ مترمربع که ظرفیت آن بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر است که با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

 وی افزود: گرم‌خانه در حال اتمام است و در حال حاضر هم در شب‌های سرد زمستان از آن استفاده می‌شود و تجهیزات آن با مساعدت استاندار محترم سیستان و بلوچستان و با پیگیری فرماندار زابل بخش عمده‌ای از آن تجهیز شده که به‌منظور ساماندهی و توانمندسازی معتادان متجاهر آماده بهره‌برداری است و تا پایان بهمن‌ماه امیدوار هستیم به بهره‌برداری برسد.

 شهردار زابل تأکید کرد: این گرم‌خانه در دو بخش هم برای افراد بی‌سرپناه و هم بخشی به‌عنوان کمپ ترک اعتیاد جهت درمان و آموزش بانوان که در اختیار سازمان‌هایی که خدمات‌رسانی انجام می‌دهند طی قرارداد قرار می‌گیرد که علاوه بر این، آثار مثبت روانی جمع‌آوری معتادان از سطح شهر و ساماندهی معتادان در کاهش آمار سرقت‌ها و در زیبایی چهره شهر مؤثر است.

برچسب ها: گرمخانه ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار