امام جمعه قم:

سیاه نمایی اسلحه مخفی دشمن برای ضربه زدن به انتخابات است

خطیب جمعه قم گفت:‌ ایجاد ناامیدی و سیاه نمایی اسلحه مخفی دشمنان انقلاب اسلامی برای مقابله با حضور مردم در انتخابات است.

آیت الله سیدمحمد سعیدی، امام جمعه قم امیدآفرینی در کشور را ضروری دانست و گفت سیاهنمایی و ناامیدی اسلحه مخفی دشمنان انقلاب اسلامی است و برای مقابله با آن مردم و مسئولان نیاز به بصیرت و هوشیاری دارند.

وی بزرگنمایی مشکلات معیشتی را ابزار دشمنان برای ناامید کردن مردم دانست و افزود: مسئولان باید در رفع این مشکلات بکوشند و قوه قضاییه باید دست مفسدین اقتصادی را قاطعانه قطع کند.

آیت الله سعیدی تصریح کرد: نامزد‌هایی که صلاحیت آنها احراز شده مراقب مسائل و احکام شرعی و حرمت رقبای خود و چشم طمع دشمنان که به این نظام دوخته شده باشند تا مورد سوء استفاده‌ بدخواهان کشور قرار نگیرند.

وی امیدآفرینی را در انتخابات مهم و تاثیرگذار دانست و ابراز امیدواری کرد: مردم با حضور و مشارکت عمومی و با انتخاب افراد اصلح بتوانند زمینه توسعه و پیشرفت بیش از پیش کشور را فراهم کنند.

خطیب نماز جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود به علمیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۰۰ روز از این عملیات می‌گذرد، اما نه تنها ذره‌ای از ایستادگی و مقابله حماس با دشمن صهیونیستی کم شده است بلکه محور مقاومت در عراق، یمن و لبنان توان دشمن را گرفته و این نشان دهنده زنده بودن محور مقاومت و مصمم برای نابودی رژیم جنایتکار است.

آیت الله سعیدی ۱۳ رجب میلاد امام علی علیه السلام را از مهم‌ترین مناسبت‌های شیعیان عنوان کرد و افزود: تولد امیرالمومنین علیه السلام در داخل کعبه سند آشکاری بر حقانیت و افضلیت ایشان است.

وی به سنت ارزشمند اعتکاف هم اشاره کرد و با بیان اینکه مهم‌ترین عمل در اعتکاف تفکر و راز و نیاز با خداست، گفت: آیت الله مصباح یزدی باید اسوه جوانان در عرصه تفکر باشد که رهبر انقلاب فرمودند ایشان استاد تفکر است.

امام جمعه قم مناسبت دهه فجر را عظیم و ارزشمند دانست و گفت: دهه فجر ایامی است که خورشید اسلام در آن درخشید و باید بزرگ داشته شود.

آیت الله سعیدی به رحلت عقیله بنی هاشم حضرت زینب سلام الله علیها هم اشاره و تصریح کرد: ارزش و عظمت حضرت زینب سلام الله علیها به خاطر مواضع و حرکت عظیم ایشان در قبل و بعد از حوادث عاشوراست.

وی افزود: حضرت زینب سلام الله علیها اسوه‌ حسنه‌ای برای همه به‌خصوص بانوانی است که در عرصه‌های مختلف حضوری فعال و پاک دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار