جشن ازدواج ۲۲۰ زوج بوشهری تحت پوشش بهزیستی

همزمان با میلاد خجسته حضرت علی (ع) آیین جشن ازدواج ۲۲۰ زوج بوشهری تحت پوشش بهزیستی در آیینی برگزار شد.

رئیس قوه قضاییه در این مراسم با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی (ع) گفت: ترویج فرهنگ ازدواج آسان از تاکیدات دین مبین اسلام است و مشارکت همگان در این امر مهم ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای اضافه کرد: هموار کردن مسیر ازدواج جوانان و ترویج فرهنگ ازدواج آسان رسالتی اسلامی و ملی است.

وی یادآور شد: استحکام خانواده و آسان شدن ازدواج باید مورد توجه ویژه قرار گرفته شود.

محسنی اژه‌ای اظهار امیدواری کرد با توسعه فرهنگ ازدواج آسان و فراهم شدن تسهیلات لازم شاهد گسترش روز افزون ازدواج و تشکیل خانواده در جامعه باشیم.

استاندار بوشهر نیز با تبریک میلاد امام علی علیه‌السلام گفت: مراسم ازدواج آسان با مشارکت دستگاه‌های مختلف در طول سال برگزار می‌شود و در ایام دهه فجر نیز این برنامه‌ها ادامه دارد.

احمد محمدی زاده، تامین مسکن جوانان و مزدوجین را در اولویت دانست و بر همکاری دستگاه‌های مختلف در ایجاد مسکن جوانان تاکید کرد.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر نیز بیان کرد: این مراسم با همکاری استانداری، نیروگاه اتمی، شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس و بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار شده است.

حیدر عزیزنژاد ادامه داد: در راستای تامین بخشی از نیاز‌های ضروری زوج‌های جوان، ماشین لباسشویی، ظروف آشپزخانه، یخچال، جارو برقی و دیگر لوازم زندگی به این زوج‌ها واگذار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.