برگزاری مراسم پدران آسمانی در کوهبنان

 همزمان با میلاد با سعادت مولای متقیان، آیین معنوی دیدار با پدران آسمانی در جوار مزار شهیدان همیشه جاویدِ گلزار شهدای کوهبنان برگزار شد.

جشن دیدار با پدران آسمانی با حضور فرماندار کوهبنان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده انتظامی، روسای بنیاد شهید، راه و شهرسازی، راهدای، اوقاف و امور خیریه، مخابرات، ارشاد اسلامی و خانواده معظم شهدا در گلزار شهدای کوهبنان برگزار شد.

 شرکت کنندگان ضمن قرائت فاتحه و اهدای شاخه‌ گل، به مقام شامخ شهدا ادای احترام و با آرمان‌های والای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید عهد ومیثاق کردند که تا آخرین قطره خون خود در کنار ولایت و رهبری، از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب دفاع کنند.

مجید توکلی فرماندارکوهبنان در حاشیه این مراسم گفت: مولای متقیان دارای فضلیت‌های فراوانی است که تولد در خانه خدا از جمله آن هاست؛ پس باید به خود ببالیم که جزو شیعیان حضرت علی (ع) هستیم و فرزندانی تربیت می‌کنیم که با معارف اسلامی ‌مانوس می‌شوند.

وی افزود: شهیدان همیشه جاوید، چراغ هدایت و بهترین الگو در قرن معاصر برای جوانان و نوجوانان ایران اسلامی و نیرو‌های مقاومت در سراسر عالم محسوب می‌شوند.

توکلی ضمن تبریک روز پدر به همه یادگاران شهدا تصریح کرد: شهیدان حامیان اصلی و واقعی انقلاب اسلامی هستند که شجاعت، شهامت و رشادت را در سایه تدبیر و هدایت‌های امام شهیدان به کار گرفته و تا پای جان در حفظ نظام اسلامی ایستادگی کردند و با شهادت به بهترین و والاترین جایگاه‌ها رسیدند.

وی تصریح کرد: خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند؛ لذا به فرموده مقام معظم رهبری، مردم و مسئولان باید همواره قدردان فداکاری‌ها، صبوری‌ها و دلسوزی‌های خانواده معزز شهدا باشند و خانواده شهدا در انتخابات اسفند ماه هم حضوری فعال خواهند داشت.

توکلی با بیان اینکه پدران آسمانی موج معنویت را در جهان گستردند، افزود: سالروز ولادت امام علی (ع) و الگوی آسمانیان گرد آمدیم تا از پدرانی تجلیل کنیم که با عبور از مرز‌های دنیا و منیت‌ها پای به آسمان حقیقت انسانی گذاشتند.

فرماندار کوهبنان تصریح کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران در حقیقت وفادارترین و بهترین حامیان انقلاب و اسلام هستند؛ چرا که آنان بهترین سرمایه‌های خود را برای سعادت، پیشرفت و حفظ تمامیت ارضی کشور و برای تحقق آرمان‌های انقلاب و عزت ایران اسلامی در طبق اخلاص نهادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.