دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی:

۴۰ هزار میلیارد ریال طرح سرمایه‌گذاری در منطقه آزادچابهار به قرارداد تبدیل شد

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: ۴۰ هزار میلیارد ریال طرح سرمایه‌گذاری در منطقه آزادچابهار به قرارداد تبدیل شده و تا پایان سال ۵۰۰ هزار میلیارد ریال طرح‌ها تبدیل به قرارداد خواهد شد.

حجت اله عبدالملکی در ششمین جلسه ستاد جهش سرمایه گذاری و رونق صادرات در منطقه آزاد چابهار گفت: رشد ۱۰ برابری سرمایه‌گذاری در این منطقه در سالجاری را شاهد هستیم، گام‌هایی که در چابهار برای توسعه اقتصادی برداشته شد، سال آینده سال طلایی و پررونق منطقه آزاد چابهار خواهد بود.

وی ضمن تقدیر از عملکرد امیر مقدم رئیس هیات مدیره و مدیر عامل منطقه آزاد چابهار از رشد ۱۰ برابری تقاضا برای سرمایه‌گذاری در این منطقه خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های دقیق و منسجم مدیریت این منطقه و دیگر مدیران و کارکنان در منطقه آزاد چابهار و همچنین کارنامه فعالیت روند صعودی سرمایه‌گذاری سال آینده سالی پررونق برای این منطقه خواهد بود.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: منطقه آزاد چابهار با بیش از ۱۰۰ بسته سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف صنعت، تجارت، گردشگری و ترانزیت با هدف ایجاد شرایط طلایی سرمایه‌گذاری آماده حضور علاقه‌مندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار