مسئول دفتر سامانه نانینو در استان ایلام خبر داد

تایید ۱۲۲ کسب و کار ایلام در سامانه نانینو

مسئول دفتر سامانه نانینو در استان ایلام گفت: ۱۲۲ کسب و کار برای دریافت نان و آرد سهمیه تاکنون توسط فرمانداری‌های ۱۲ گانه استان تایید شدند.

نسرین محبی مسئول دفتر سامانه نانینو در استان ایلام اظهار کرد: از ابتدای شروع فعالیت سامانه نانینو تاکنون ۲۶۱ کسب و کار در این سامانه جهت دریافت نان ویژه کسب و کار‌ها ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۲۲ فقره توسط فرمانداری‌ها تایید و در سامانه نانینو ثبت شده است.

وی افزود: مابقی کسب و کار‌ها یا از سوی فرمانداری‌ها تایید نشده و یا در مراحل تایید و ثبت در سامانه نانینو هستند.

محبی یادآور شد: این کسب و کار‌ها شامل اغذیه فروشی و ساندویچی ها، رستوران و سالن‌های غذاخوری، مراکز بیمارستانی، خوابگاه ها، شرکت‌های بزرگ، چون پتروشیمی و پالایشگاه، هیات‌های مذهبی و موسسه‌های خیریه، آشپزخانه‌ها و دیگر مشاغلی است که همواره به نان با مقادیر بالا نیاز دارند.

وی ادامه داد: برای این کسب و کار‌ها سامانه نانینو ردیف آرد و نان مجزا از آرد و نان یارانه‌ای خانوار‌ها تعریف کرده است و باید صاحبان این مشاغل آرد و نان مورد نیاز خود را از محل مشخص ویژه کسب و کار‌ها تهیه کنند.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ایلام هم گفت: تراکنش‌های بالا و نامتعارفی که خارج از سهمیه آرد و نان کسب و کار‌ها باشند برای واحد‌های نانوایی تخلف محسوب می‌شود.

اصغر باباخانی افزود: نانینو بر اساس میانگین تراکنش‌های واحد‌های نانوایی در طول ماه، آرد و میزان نان پخت شده را تعیین می‌کند.

وی ادامه داد: سامانه نانینو آرد و نان یارانه‌ای مصرف خانوار را جدا و آرد و نان صنایع و کسب و کار‌ها را به صورت آزادپز و مجزا تعیین کرده است.

باباخانی تاکید کرد: نانوایی‌هایی که تراکنش‌های غیرمتعارف بالا در قسمت آرد یارانه‌ای مصرف خانوار داشته باشند، جریمه می‌شوند.

برچسب ها: نانوایی ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.