۱۵۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در سمنان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان سمنان از اجرای ۷۲ ساعته طرح «آرامش در شهر» در این استان خبر داد و گفت: در این طرح تعداد ۱۵۰ قاچاقچی، خرده‌فروش و معتاد متجاهر دستگیر شدند.

سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان  از اجرای ۷۲ ساعته طرح «آرامش در شهر» در نقاط مختلف این استان با هدف تشدید برخورد با خرده‌فروشان و معتادان متجاهر خبر داد.

وی با بیان اینکه سال‌هاست که مواد مخدر به‌عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به‌ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده است، افزود: مجموعه فرماندهی انتظامی استان سمنان در راستای مبارزه با مواد مخدر با عزم جدی و راسخ به میدان آمده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تأکید بر اینکه اجازه بر هم خوردن امنیت و آرامش جامعه را به هیچ‌کس نمی‌دهیم، خاطرنشان کرد: افزایش امنیت فردی و اجتماعی، توسعه نشاط اجتماعی و ناامن کردن فضای جامعه برای مجرمان از اهداف مهم این طرح است.

موقوفه‌ای ادامه داد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح «آرامش در شهر» پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرهای استان سمنان با هدف تشدید برخورد با سوداگران مرگ، خرده‌فروشان و جمع‌آوری معتادان متجاهر به مدت ۷۲ ساعت در ماه گذشته به مرحله اجرا درآمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار