دستگیری سارق و مالخر سیم‌های مسی کارخانه در دامغان

فرمانده انتظامی دامغان از شناسایی و دستگیری سارق سیم‌های مس از کارخانه‌ای در شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلامحسین عرب فرمانده انتظامی دامغان اظهار داشت: در پی وقوع سرقت کارخانه‌ای در شهرک صنعتی شهرستان دامغان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ پیروزی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان با انجام اقدامات تخصصی و بکارگیری منابع و مخبرین، هویت سارق را که فردی دارای سوابق متعدد کیفری در امر سرقت و مواد مخدر بود را شناسایی و پس از هماهنگی، لازم طی عملیات غافلگیرانه‌ای دستگیر کردند.

سرهنگ عرب ادامه داد: متهم در تحقیقات فنی پلیس و در مواجهه با مستندات لب به اعتراف گشود و گفت در این کارخانه کار میکرد و ۱۰۰ کیلوگرم سیم مس را خرد خرد از شرکت خارج و به مالخر فروخته است.

این مقام انتظامی میزان خسارت وارد شده به کارخانه را ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و افزود ماموران مالخر را که صاحب یک ضایعاتی بود شناسایی و پس از دستگیری به همراه سارق با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح دادند.

سرهنگ عرب در پایان عدم رعایت نکات ایمنی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان دانست و خاطرنشان کرد توجه شهروندان نسبت به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس نقش موثری در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار