بازداشت سارق تحت تعقیب با هوشیاری پلیس

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یکی از سارقان حرفه‌ای و تحت تعقیب با اعتراف به ۱۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: یکم بهمن ماه تیم عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در حال گشت زنی در محدوده بلوار "دریا " تهران بودند که به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ که منازل مسکونی این محدوده را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: در استعلام شماره انتظامی پلاک خودرو مشخص شد پلاک خودرو متعلق به خودروی دیگری می‌باشد و بدین ترتیب ماموران در نخستین گام با اعلام مشخصات خودرو متهمان به سایر گشت‌های انتظامی، طرح مهار دستگیری سارقان عملیاتی شد.

او  بیان کرد: پس از مدتی تعقیب و گریز، خودروی متهمان متوقف شد و هر دو متهم به صورت پیاده از محل متواری شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه در این عملیات پلیسی یکی از سارقان خلع سلاح و دستگیر شد، افزود: سرنشین خودرو با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شد. 

سرهنگ قاسم پور با اشاره به سوابق متهم دستگیر شده در امر سرقت خاطرنشان کرد: از خودروی متهم علاوه بر آلات و ادوات سرقت، یک قبضه سلاح سرد کشف شد و متهم در پی‌جویی‌های انتظامی به ۱۵ فقره سرقت با همکاری همدستش اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد و دستگیری متهم متواری در دستور کار قرار دارد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
تورو حضرب عباس این سارقا رو قوه قضائیه اعدام کنه امنیت نداریم خیلی زیاد خشن شدن
آخرین اخبار