اکبر عبدی: به خاطر دخترم استقلالی شدم/ با شریفی‌نیا اختلافی ندارم

اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت کشورمان گفت: شش برادر خانم دارم که استقلالی هستند و دخترم هم استقلالی شده است، من هم به خاطر دخترم استقلالی شدم.

 

اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان در برنامه جام آرزوها با اجرای پژمان بازغی به گفتگو نشست و درباره علاقه اش به هنر گفت: از ۸ سالگی که به خانه فامیل‌ها می‌رفتیم و زمانی که برمی‌گشتیم من ادای همه آن‌ها را در می‌آوردم. لباس زنانه می‌پوشیدم و مثل زن عمو و عمه‌ام صحبت می‌کردم. همیشه هدفم این بود که اگر در این حوزه کار کردم فقط مردم را شاد کنم.

عبدی در پاسخ به سوال بازغی که چقدر در هدف شاد کردن مردم  موفق شدید گفت: الان که سینما را می‌بینم فکر می‌کنم ما اشتباه کردیم آدم برفی، اجاره نشین‌ها و مادر را ساختیم، چون در مصاحبه‌ای هم گفتم که یکی از دوستان درباره یک فیلمی گفته بودند که بهترین کمدی نوستالژی طول تاریخ سینمای ایران است به همین خاطر فکر می‌کنم ما کار نکردیم و فقط گِل لگد کردیم.

عبدی درباره فوتبالی بودنش گفت: ۶ برادر خانم دارم که استقلالی شدید هستند و دخترم هم استقلالی شده است من هم به خاطر ارادتی که به ناصر حجازی دارم و به خاطر دخترم استقلالی شدم. اما یک داماد پرسپولیسی گیرمان افتاده است و در حال تلاش هستیم نوه‌ام را سمت تیم خودمان بکشانیم.

بازیگر شناخته شده سینما درباره زن پوش بودنش در چند اثر گفت: زمانی که برای فیلم «خوابم میاد» رضا عطاران صحبت کردیم گفتم من با گریم زنانه به خیابان بروم اگر کسی من را نشناخت من قرارداد امضا کنم و همین اتفاق افتاد حتی نگهبان‌های خانه خودمان هم من را نشناختند.

عبدی درباره اختلافش با محمدرضا شریفی نیا توضیح داد: من با شریفی نیا مثل تام و جری هستیم چراکه هم با هم نمی‌توانیم بمانیم و هم بدون هم نمی‌توانیم باشیم و دوست بسیار خوب بنده هستند و اگر می‌گویند ما با هم اختلاف داریم ساخته خود ما است به خاطر شیرین‌تر شدن ماجراست که مردم ما را دنبال کنند و هیچ اختلافی با هم نداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۵ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
آقای عبدی و آقای شریفی نیا از محبوبترین هنرمندان ایرانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
به ما چه دوزاری ها
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۱۷ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
یه نگاه تو آیینه کن ببین قیمت خودت چنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
عشقی عمو اکبر
آخرین اخبار