روایت مادر یک اسیر صهیونیست از نحوه کشته شدن پسرش به دست ارتش اسرائیل

مادر یکی از اسرای صهیونیست فاش کرد ارتش صهیونیستی با پرتاب گاز سمی به داخل یک تونل، پسرش و دو صهیونیست دیگر را به کام مرگ کشانده است.

رسانه‌های صهیونیست فاش کردند که ارتش این رژیم از تونلی در جبالیا، در شمال نوار غزه، اجساد ران شرمن و نیک پیسر سربازان ارتش و الیجا تولدانو که یک شهرک نشین صهیونیست بود را که در ۷ اکتبر به اسارت مقاومت فلسطین درآمدند، پیدا کردند.

براساس گزارش المیادین، کشته شدن آن‌ها سؤالاتی را در میان صهیونیست‌ها برانگیخت که رسانه‌های این رژیم آن را دشوار و نگران‌کننده و نیازمند شفاف‌سازی و افشای عمومی توصیف کردند. این سوالات توسط مایان شرمن، مادر ران شرمن پس از آن مطرح شد که او در پستی که در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد، ارتش صهیونیستی را متهم کرد که پسرش را با گاز سمی که به داخل تونل پرتاب کرده بود، کشته است.

مادر ران گفت: پسرم واقعا کشته شد، اما نه توسط حماس و نه در تیراندازی تصادفی، نه در تیراندازی دوستانه، او در یک قتل از پیش برنامه ریزی شده کشته شد. از طریق بمباران با گاز‌های سمی.

اما در مقابل سخنگوی ارتش اسرائیل به اتهامات مادر رون با جواب‌های نامعلومی داد که پاسخ او «فرار» تلقی شد و هدفش ساکت کردن بحث و ایجاد تردید درباره اظهارات خانواده بدون انکار مستقیم آن‌ها بود. سخنگوی ارتش گفت: نمی‌توان مشخص کرد که این سه زندانی بر اثر چه چیزی جان باخته‌اند و در حال حاضر نمی‌توان رد یا تایید کرد که این سه زندانی بر اثر خفگی یا مسمومیت کشته شده‌اند.

این درحالی است که خانواده‌های اسرای صهیونیست چند روزی است مقابل خانه‌ی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تحصن کرده و خواستار آزادی اسرای خود شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار