گردا‌ن‌های فلسطینی کنترل دو پهپاد صهیونیستی را بدست گرفتند

گردان‌های القدس و القسام با منتشر کردن ویدئویی اعلام کردند که توانسته‌اند دو پهپاد رژیم صهیونیستی را کنترل کرده و سالم به زمین بنشانند.

گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)  امروز یکشنبه کلیپ‌هایی از بدست گرفتن کنترل دو پهپاد صهیونیستی توسط نیروهای خود پخش کردند.

به گزارش الجزیره، گردان‌های القسام توضیح دادند که نیروهای آن در ۱۷ ژانویه در حالی که در حال انجام مأموریت اطلاعاتی در شرق منطقه جبلیا البلاد در شمال نوار غزه بودند، موفق شدند یک پهپاد از تراز «اسکای لارک» را کنترل کنند. گردان های القدس نیز پهپاد «EVO MAX ۴T» را کنترل کردند.

در کلیپی که توسط نیروهای القسام منتشر شده، یکی از نیروهای این گردان در حال برداشتن قطعات هواپیما بود، سپس اعلام کرد: مجاهدان گردان‌های شهید عزالدین القسام توانستند پهپاد اسکای لارک متعلق به تیپ زرهی ارتش صهیونیستی را پس از حمله به سایت الجعبری در شرق شهر جبلیا البلد در شمال نوار غزهکنترل کنند. 

تاکنون نیروهای فلسطینی خسارات بسیاری به ارتش صهیونیستی وارد کرده‌اند. ارتش رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای اعتراف کرد که ۲ هزار و ۶۵۹ افسر و نظامی آن از هفتم اکتبر تاکنون زخمی شده‌اند و از این تعداد هزار و ۲۰۳ نفر از ابتدای حمله زمینی به نوار غزه مجروح شده‌اند.

در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اذعان شده است: ۴۰۷ افسر و نظامی که در نبردهای غزه زخمی شده‌اند، همچنان تحت معالجه هستند و وضعیت ۴۸ نفر از آنها وخیم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
همانها را انتخاری کرده و دوباره به سمتشان هدایت کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
دم گردانهای القدس والقسام گرم ،خدا باشماست
آخرین اخبار