در آستانه روز پدر صورت گرفت

آزادی ۱۷ مددجوی زندانی در ماکو

خیر گمنام ماکویی ۱۷ مددجوی نیازمند را «بنام پدر» از زندان آزاد کرد.

در اجرای  پویش «بنام پدر» در شهر‌های مختلف آذربایجان غربی، ۱۷ زندانی نیازمند با حضور مدیرکل زندان‌های استان در شهرستان ماکو آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

مراد فتحی مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان غربی در آئین آزادی ۱۷ مددجوی نیازمند از همت مردم خیّر ماکو در کمک به زندان و مددجویان نیازمند برای بازگشت سعادتمندانه تقدیر کرد و با ارائه گزارش از عملکرد حمایت‌های اجتماعی مردم و مسئولین گفت: باور‌های دینی مردم با فرهنگ غنی آمیخته شده است و نشان آن در عرصه ایثار و انفاق با حضور داوطلبانه و آگاهانه مایه فخر و امیدواری است. 

به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر با همکاری خیّرماکویی و مساعدت از طریق ارفاقات قانونی مراجع قضایی شهرستان ماکو ۱۷ نفر زندانی نیازمند آزاد شدند.

در مراسم آزادی زندانیان نیازمند با عنوان «به نام پدر» ۱۲ زندان نیازمند با اخذ رضایت از ۲۰ شاکی و با اهدا مبلغ بیش از سه میلیارد ریال توسط خیّر گمنام همراه با تهیه لباس، کفش و کارت هدیه از زندان آزاد شدند و همچنین ۵ محکوم و اجد الشرایط با ارائه ارفاقات قانونی توسط مراجع قضایی در همان روز آزاد شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.