رسانه‌های صهیونیستی: بیشتر کالا‌ها از ترکیه وارد اسرائیل می‌شود

رسانه‌های رژیم صهیونیستی می‌گویند هنوز بسیاری از کالا‌ها از ترکیه وارد اسرائیل می‌شود.

به گزارش شبکه المیادین، این رسانه‌ها اعلام کردند که ادامه واردات کالا از ترکیه در سایه ادامه بحران در روابط آنکارا و تل‌آویو است.

این گزارش درحالی منتشر می‌شود که به دنبال جنگ غزه ترکیه در بیانیه‌های رسمی همواره جانب فلسطین را گرفته و مدعی است که رژیم صهیونیستی دست به جنایت علیه ساکنان غزه زده است.

در همین ارتباط، وزارت امور خارجه ترکیه جمعه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به طور کامل حقوق بشر و قوانین بین‌المللی را نادیده می‌گیرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: عمیقاً از گزارش‌هایی مبنی بر اینکه جنایات جنگی (رژیم) اسرائیل ممکن است به نسل کشی تبدیل شود، نگران هستیم و جلسات استماع در دادگاه بین المللی دادگستری در مورد نقض کنوانسیون نسل کشی ۱۹۴۸ توسط (رژیم) اسرائیل را از نزدیک دنبال می‌کنیم.

از سوی دیگر و به دنبال بالا گرفتن درگیری لفظی نتانیاهو و اردوغان بر سر غزه، الی کوهن وزیر امور خارجه وقت رژیم صهیونیستی ۷ دی ماه گفت تا زمانی که رجب طیب اردوغان در ترکیه قدرت دارد، سفیر «اسرائیل» به آنکارا باز نخواهد گشت.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه نیز یک روز پیش از آن در سخنانی حملات رژیم صهیونیستی به غزه را به رفتار نازی‌ها با یهودیان در جنگ جهانی دوم تشبیه کرد و گفت: «بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل هیچ تفاوتی با آدولف هیتلر دیکتاتور آلمان در جنگ جهانی دوم ندارد».

نتانیاهو نیز در پاسخ به اظهارات اردوغان، او را به عنوان کسی که دست به «نسل کشی کُردها» زده است، متهم کرد و گفت: اردوغان باید آخرین کسی باشد که می‌تواند درباره مسائل اخلاقی ما را نصیحت کند.

بسیاری از تحلیلگران از درگیری کلامی سران تل‌آویو و آنکارا به جنگ زرگری تعبیر و اعلام کردند، در صورت صحت اظهارات مقامات ترکیه مبنی بر حمایت عملی از مردم غزه، آنکارا به سخنان سیاسی که تنها جنبه جلب افکار عمومی جهان اسلام دارد، اکتفا نکرده و روابط تجاری و بازرگانی و سیاسی خود را به طور کامل با رژیم صهیونیستی قطع کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
کشتار 25 هزار غیرنظامی در غزه فاجعه انسانی است آمریکا شریک اسرائیل در حملات به مردم غزه است که آمریکا شریک جرم اسرائیل در حملات به مردم غزه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
رژیم صهیونیستی در پشت حمله تروریستی کرمان است/ ایران هم و باید از شهروندان اسرائیلی انتقام بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
در پاسخ به مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار سگ دست نشانده جو بایدن، اردوغان و نتانیاهو
در پاسخ به مجری بی ادب شبکه GUNAZ TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار سگ دست نشانده جو بایدن، اردوغان و نتانیاهو
حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را بشناسید
1 - آمریکا
2 - کشورهای اروپایی
3 - عربستان سعودی
4 - امارات
5 - ترکیه
6 - اسرائیل
7 - ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا
8 - سازمان های بین المللی هم با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
چرا جمهوری آذربایجان باکو در برابر جنایات اسرائیل در غزه سکوت کرده است؟
۱۴:۲۶ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
چرا جمهوری آذربایجان باکو در برابر جنایات اسرائیل در غزه سکوت کرده است؟
Iran (Islamic Republic of)
دولت اردوغان جنایتکار شریک جرم صهیونیست هاست .
۰۷:۵۲ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
دولت اردوغان جنایتکار شریک جرم صهیونیست هاست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
اگر منافق یک اسم دیگر داشت بدون شک آن اردوغان میبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
تاریخ از اردوغان به عنوان منافق و خائن یاد خواهد کرد یا ملی گرایی که منافع کشورش براش مهم بود نه مسلمانان... به نظر من که تاریخ نشان خواهد داد ، دادو ستدی که با چشم بستن بر روی خون مظلومین و مسلمین و خیانت به آنان انجام گرفت ، هیچ سودی برای مملک و مردم ترکیه نداشت و موجبات سقوط اردوغان را ایجاد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
شمار شهدای غزه به ۲۵ هزار و ۲۹۵ تن رسید
۱۶:۵۱ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
شمار شهدای غزه به ۲۵ هزار و ۲۹۵ تن رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
اردوغان دو رو هیچ موقع صداقت در گفتارش نبوده کشتی ترکیه را با 11 سرنشین زدن کشتن آقای اردوغان هیچ غلطی نتوانست بکنه و بعداز 2 سال دوباره با اسراییل روابط سیاسی
برقرار کرد.حالا این شوی سیاسی بازی بخاطر غزه نیست مثلا میخواد بگه آره منم طرف غزه هستم ولی در عمل و در باطن ایشون شوی جهانی داره بازی میکنه و حالا چند ماهی دیگه
و یا حداکثر یکسال دیگه اردوغان روباه صفت برمیگرده دوباره روابط سیاسی با رژیم کودک کش اسراییل برقرار میکنه. به این آدم نمیشود اعتماد کرد همین آقا روابط بین ایران و آذربایجان را دیدین که چطوری داشت خراب میکرد بابت رود ارث میخوام بگم که به آقای اردوغان واقعا نمیشه اعتماد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
مشکلات فلسطین و غزه ثابت کرد
Iran (Islamic Republic of)
منافق بزرگ خاورمیانه
۱۳:۴۷ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
تناقض فاحشی بین رفتار سیاستمداران ترکیه ای با عملکرد انها شاهد هستیم. آنها سعی میکنند دائما به ملت خود و کشورهای همسایه دروغ های بزرگ بگویند. از سویی اسرائیل را با زبان تهدید می کنند و از سوی دیگر در غیاب رقبای اقتصادیشان میزان صادرات و واردات خود را به اسرائیل افزایش داده اند و برای سرپا نگه داشتن اقتصاد اسرائیل کودکش از هیچ تلاشی مضایقه نمی کنند. منافق واقعی یعنی دقیقا همین عملکرد دولت ترکیه و شخص اردوغان....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
اسرائیل و آمریکا با کدام قانون و مجوز به غزه تجاوز و حمله کرده اند و تاکنون بیش از 25 هزار نفر مردم مظلوم بی دفاع و بی گناه غزه را قتل عام کرده اند.
بیش از 900 هزار نفر در غزه به خاطر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی صهیونیست ها، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی با قطحی و گرسنگی روبه رو هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
مدعیان حقوق بشر به تروریست‌ها در سوریه خدمت می‌کنند
جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
بر این باوریم که باید به مظلومان کمک کرد، جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
مدعیان حقوق بشر امروز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می پردازند
آنها که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را حامی جوانان مامعرفی می‌کنند در دوران انقلاب و دفاع مقدس بدترین ظلم و خیانت‌ها را در حق ملت ما روا داشتند و امروز نیز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می‌پردازند و به تکفیری‌های داعش کمک مالی می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
که آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه کشورهای به اصطلاح اسلامی و هم سازمان های بین المللی به طور کامل حقوق بشر و قوانین بین‌المللی را نادیده می‌گیرد.
که رژیم صهیونیستی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه کشورهای به اصطلاح اسلامی و هم سازمان های بین المللی به طور کامل حقوق بشر و قوانین بین‌المللی را نادیده می‌گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
اردوغان جنایتکار از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه ثابت کرد و نشان داد که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت بوده است.
اردوغان جنایتکار از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه ثابت کرد و نشان داد که بویی از انسانیت نبرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
ترکیه ازسال 2011 تاکنون مقصر اصلی جنگ درسوریه است.
ترکیه ازسال 2011 تاکنون یکی ازحامیان تروریست ها درسوریه است.
ترکیه ازسال 2011 تاکتون تمام تروریست های خارجی وارد سوریه وعراق کرده است.
ترکیه تروریست های کشورهای اروپایی وارد سوریه و عراق کرده است.
ترکیه عامل، جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسوریه است.
ترکیه عامل اصلی جنگ درسوریه است.
ترکیه عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درسوریه است.
ازسال 2011 تاکنون بیش از999 هزارتروریست ازطریق کشورترکیه وارد سوریه وعراق شده اند.

دولتهای ترکیه و جمهوری آذربایجان ، نوکر اسرائیل و آمریکاهستد و اجرا کننده‌ی دستورات آمریکا و اسرائیل . با نابودی آمریکا و اسرائیل ، دولتهای ترکیه و جمهوری آذربایجان هم ریشه‌کن می‌شوند .
باید این واقعیت را قبول کنیم که حاکمان اکثر کشورهای اسلامی ، نوکر و دست نشاندۀ آمریکا و اسرائیل هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم صهیونیستی جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکاجنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
بایدن، ترامپ، هر دو ثابت کردند که سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی هستند و هم تروریسم بین المللی هستند
سران ترکیه از سال 2011 تاکنون به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه خیانت کرده اند.
تروریست های کشورهای غربی جنایتکار از سال 2011 تاکنون چگونه وارد سوریه و عراق شدند؟ 100 درصد فقط از طریق کشور ترکیه جنایتکار!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون به اسم مبارزه با داعش در منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی می زند.
در سوریه، آمریکا در کنار القاعده است
بر اساس اسنادی که در اختیار دارد حضور آمریکا در سوریه برای مبارزه با تروریستها نیست و واشنگتن در این منطقه با القاعده در ارتباط است.

آمریکا جنایتکار همان تروریسم بین المللی است.
آمریکا جنایتکار همان القاعده است.
آمریکا جنایتکار همان داعش است.
از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار حامی اصلی همه گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار خودش سرکرده القاعده است.
دوستان آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون به سرکردگی کاخ سفید از القاعده و داعش در یمن همه جانبه کمک و حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
دونالد ترامپ جنایتکار درتاریخ 13 دی ماه سال 1398 حمله به فرودگاه بین المللی بغداد ثابت کرد که بویی از انسانیت نبرده است.
باید جنایت ترامپ جنایتکار را به دنیا معرفی کنیم
ترامپ باید به عنوان جنایتکار جنگی و باید در دادگاه لاهه محاکمه شود.
ترور شهید سردار سلیمانی نقض قوانین بین الملل بوده است.
حامیان تروریست ها باید پاسخگو و جوابگو باشند.
مردم ایران جنایت های دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا را فراموش نمی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
ادعای علی‌اف: جمهوری آذربایجان و ترکیه ضامن صلح هستند
و این در حالی است که آنکارا همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون از تروریست ها در سوریه همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
نیروهای ائتلاف تحت رهبری آمریکا در شمال سوریه و هم شمال عراق از داعش و سایر گروه های تروریستی همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند.
هدف اصلی مردم کل منطقه، اخراج آمریکا از عراق و سوریه و یمن و منطقه خاورمیانه است.

چه کسی تروریسم را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار!
چه کسی القاعده را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار!
چه کسی داعش را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار!
چه کسی گروه های تروریستی را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار!
اسرائیل در حمله به سوریه 100درصد با آمریکا و داعش هماهنگ است.
ائتلاف نظامی آمریکا در سوریه و عراق بسیار خطرناک است.

ترکیه : خروج از سوریه تهدیدی برای امنیت ملی ما است
و این در حالی است که ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون همه گروه های تروریستی را وارد سوریه و عراق کرده است و تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
ترکیه جنایتکار هنوز هم از تروریست ها در سوریه و عراق حمایت می کند.

خروج ترکیه از شمال سوریه تهدیدی برای امنیت داعش و سایر گروه های تروریستی است چون به خاطر که ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در شمال سوریه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
خروج ترکیه از شمال عراق تهدیدی برای امنیت داعش و سایر گروه های تروریستی است چون به خاطر که ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در شمال عراق حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

آمریکا جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2001 تاکنون تسلیحات تروریسم تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2001 تاکنون تسلیحات القاعده تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2001 تاکنون تسلیحات گروه های تروریستی تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون تسلیحات داعش تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

اردوغان دستانش به خون ملت‌های منطقه آلوده است
دستان رئیس‌جمهوری این کشور و همراهانش به خون ملت‌های ترکیه و سوریه و دیگر ملت‌های منطقه آلوده هستند.
اردوغان مسئول خونریزی نه تنها در ترکیه است بلکه وی با حمایت‌های همه جانبه نظامی و مالی از گروه‌های تروریستی در سوریه از جمله داعش و جبهه النصره، همچنین مسئول کشتار ملت سوریه است.
اردوغان با هدف ایجاد فتنه، در سوریه مداخله آشکار و از گروه‌های تروریستی حمایت کرد. همین امر خطر بسیار بزرگی برای منطقه و همچنین ترکیه است چرا که باعث ایجاد دشمنی‌های جدی بین مسلمانان می‌شود.
اردوغان: سرکرده داعش کشته شد + فیلم
و این در حالی است که اردوغان خودش سرکرده داعش در شمال سوریه و هم شمال عراق بوده است
داعش را اردوغان وارد سوریه و عراق کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار به همراه داعش و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون بیش از 800 هزار نفر مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه را قتل عام کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد و در رسانه های هم اعلام می کند که با تروریسم، القاعده و داعش جنگ و مبارزه می کنیم.

از سال 2011 تاکنون اردوغان جنایتکار با دریافت رشوه و پول دلالی از برخی کشورهای اروپایی و هم برخی کشورهای عربی همه گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل وارد سوریه و هم عراق کرده است و همچنان نیزادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
عملکرد و رفتار اردوغان از سال 2011 تاکنون به نفع سوریه، عراق، منطقه و جهان نیست و تاکنون هم نبوده است.
اردوغان جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
حرف شعار و سخنرانی اردوغان جنایتکار در رسانه های دفاع و حمایت از ملت فلسطین و هم مردم غزه غلط و اشتباه بوده است.
۱۱:۲۶ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
حرف شعار و سخنرانی اردوغان جنایتکار در رسانه های دفاع و حمایت از ملت فلسطین و هم مردم غزه غلط و اشتباه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
اسرائیل جنایتکار به کدام قانون و مجوز از سال 2011 تاکنون به سوریه و هم لنبان حمله و تجاوز می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
از سال 2011 تاکنون اردوغان دستانش به خون ملت‌های منطقه آلوده است
۱۱:۱۲ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
از سال 2011 تاکنون اردوغان دستانش به خون ملت‌های منطقه آلوده است
دستان رئیس‌جمهوری این کشور و همراهانش به خون ملت‌های ترکیه و سوریه و دیگر ملت‌های منطقه آلوده هستند.
اردوغان مسئول خونریزی نه تنها در ترکیه است بلکه وی با حمایت‌های همه جانبه نظامی و مالی از گروه‌های تروریستی در سوریه از جمله داعش و جبهه النصره، همچنین مسئول کشتار ملت سوریه است.
اردوغان با هدف ایجاد فتنه، در سوریه مداخله آشکار و از گروه‌های تروریستی حمایت کرد. همین امر خطر بسیار بزرگی برای منطقه و همچنین ترکیه است چرا که باعث ایجاد دشمنی‌های جدی بین مسلمانان می‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۱۲ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
ترکیه
انگل و زالو و شپش وساس وخفاش وکک وکفتار وکرکس ولاشخوری
بیش نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
ترکیه ازسال 2011 تاکنون مقصر اصلی جنگ درسوریه است.
ترکیه ازسال 2011 تاکنون یکی ازحامیان تروریست ها درسوریه است.
ترکیه ازسال 2011 تاکتون تمام تروریست های خارجی وارد سوریه وعراق کرده است.
ترکیه تروریست های کشورهای اروپایی وارد سوریه و عراق کرده است.
ترکیه عامل، جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسوریه است.
ترکیه عامل اصلی جنگ درسوریه است.
ترکیه عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درسوریه است.
ازسال 2011 تاکنون بیش از999 هزارتروریست ازطریق کشورترکیه وارد سوریه وعراق شده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
از سال 2011 تاکنون اردوغان جنایتکار با دریافت رشوه و پول دلالی از برخی کشورهای اروپایی و هم برخی کشورهای عربی همه گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل وارد سوریه و هم عراق کرده است و همچنان نیزادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ترکیه جنایتکار شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، عزه، لبنان، سوریه و منطقه بوده است.
۱۰:۲۹ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
ترکیه جنایتکار شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، عزه، لبنان، سوریه و منطقه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
تف بر دولت ترکیه.منافق بهتر ازاین پیدا میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
عاشق سیاست ترکیه هستم.ز زک طرف نقش بزرگ دنیای اسلام رو داره و از طرفی با اسرائیل معامله میکنه. خوشا به حال مردمشون برای دولتمردان با شعورشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
ترکیه شریک دزده ورفیق قافله.خاک توسرش
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۰:۰۷ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
ترکیه و اردوغان = شریک دزد و رفیق قافله.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۰:۰۴ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
اردوغان منافق بزرگ است
Iran (Islamic Republic of)
چ.ک
۰۹:۵۹ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
شو تبلیغاتی دو تا ابله و نادان و سخیف آره جون خودشون ما هم باورمون شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
الان یک عده ای دین به دنیا فروش عبارت مسخره منافع ملی را سنگر دفاع از این منافق اعظم میکنند. عزیرانی که به مسئولان برای تنبیه اسرائیل فشار میآورند متوجه غربت ایران در منطقه و خیانت سران ترک و عرب و همچنین حمایت وقیحانه امریکا و انگلیس خبیث از رژیم سفاک باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
با دست پس میزنه با پا پیش میکشه ... کشور ترکیه همیشه دولت مردهاش آدمهای دو روی بودن از تاریخ گذشته تا الان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
اردوغان خجالت خجالت ، یالانچی یالانچی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
سیاست یک بام و دو هوای ترکیه .
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۹:۲۴ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
خداوند این منافق ا ردوغان رو نابود کنه چفیه با پرچم فاسطین میزاره فکر کرده کسی گولش رو میخوره که دلسوز غزه هست نه خدا لعنتش کنه این منافق رو انشاالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
ترکیه کثیف ترین حکومت دنیا از هر نظر
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۵۶ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
اردوغان از سود فروش اجناس به اسرائیل کودک کش خرجیه ملت ترکیه رو میدهد. بعد درباره اسرائیل نظر میدهد. اردوغان خیانت کار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
خاک تو سر اردوغان
خون بچه های غزه رو دستای اردوغان هم هست
Iran (Islamic Republic of)
امیر دریادل
۰۸:۳۴ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
این لفاظی بین اردوغان و اسرائیل همه سیاست ترکیه هست وگرنه ترکیه یکی از طرفداران اصلی اسرائیل هست و همکاری اقتصادی زیادی با اسرائیل دارد.هر چه یمن جلوی کشتی های تجاری مقصد اسرائیل میگیرد از اینور ترکیه جبران میکند. اگر دولتمردان ترکیه راست میگویند روابط اقتصادی خودر راقطع کنند یا حداقل گازی که از باکو وارد ترکیه شده و به اسرائیل میرود قطع کند.( ایستادی به جنگ رودررو خنجر از پشت میزند دشمن)
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۲۵ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
اردوغان از طریق حمله داعش هم پول در می آورد از صهیونیست ها هم پول در میاره و کردها را قتل عام میکنه و آذربایجان را تشویق به جنگ میکنه
رذالت تا چه حد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
اردوغان کثافت همدست قاتل اطفال غزه مرگ بر اردوغان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
بی غیرت
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۰۰ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
آی ملت ایران آی ملت دنیا من این حرف را هزاران بار گفته ام بازم میگم اردوغان هزار بار بدتر. بی رحم تر از صهیونیسم هست
آخرین اخبار