کامیون و تریلی ها به سامانه سپهتن مجهز می شوند

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: ۲۶۱ نقطه پر تصادف توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برطرف شده است.

هادیانفر معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: تا کنون ۲۶۱ نقطه پر تصادف توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برطرف شده است و در نشست کمیسیون ایمنی راهها مصوب شد که کامیون و تریلی‌ها به سامانه سپهتن مجهز شوند.

وی با بیان اینکه رشد وسایط نقلیه و ترددها در بیش از ۲۰۰ هزار کیلومتر راه و ۱۴۴۰ شهر کشور را شاهد هستیم، افزود: کمیسیون ایمنی راه‌های کشور پیشگیری از تصادفات، رسیدگی به موقع در تصادفات و کاهش آن را در دستور اصلی کار خود قرار داده است.

هادیانفر افزود: با توجه به اینکه در فصل زمستان قرار داریم و نقاط شمال، غرب و مرکزی کشور در بسیاری مواقع با برف و باران همراهند و در معرض احتمال وقوع بهمن قرار دارند، سازمان راهداری، پلیس، دستگاه‌های امدادی و هلال احمر و ... گزارشی از اقدامات و برنامه‌های خود را در فصل زمستان ارائه دادند.

وی در ادامه به وجود ۳ هزار و ۲۰۰ نقطه پرحادثه‌ اشاره کرد و گفت: ۸۷۷ نقطه از این نقاط، پر تصادف است و مصوب شده است سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با استفاده از منابع مولدسازی حداقل ۴۰۰ نقطه را اصلاح و برطرف کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر سیدی
۲۳:۴۷ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
گرفتار شدیم، گرفتاااااار. چرا دست از سر نا برنمیدارید شماها!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
اول یک فکر برای خرابی جادها کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
به عوض این که ایمنی جاده ها ، ایمنی خودروها و کیفیت لاستیک ها و قطعات یدکی وارداتی رو بالا ببرند می خوان در محیط شخصی و خصوصی مردم دوربین نصب کنند تا بلکه حوادث و واژگونی ها بر اثر ترکیدن لاستیک بی کیفیت کمتر بشه.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۴۱ ۳۰ دی ۱۴۰۲
الان مدت زیادیه که سامانه سپهتن اتوبوس ها قطع شده و با هر سرعتی که دوست دارن حرکت میکنن نتونستید دوباره فعالش بکنید بعد سخن از مجهز کردن ناوگان باری به سپهتن می کنید؟؟
آخرین اخبار