رونمایی از پوستر جشنواره هنر‌های تجسمی فجر آذربایجان غربی

پوستر شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر آذربایجان‌غربی با حضور مسئولان فرهنگی و هنرمندان رونمایی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در مراسم رونمایی از پوستر شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر که هندسه احساس نام گرفته است، گفت: جشنواره هنر‌های تجسمی فرصتی برای هنرمندان است تا نگاه ویژه‌ای به آینده داشته و از تجربه و علم همکاران خود استفاده کنند.

علیرضا نوروزی اظهار کرد: به‌خاطر اینکه هنرمندان پشتوانه‌ای داشته باشند، کلاس‌هایی تحت عنوان اقتصاد هنر برگزار می‌شود تا هنرمندان از این کلاس‌ها استفاده کنند.

وی ادامه داد: اگر هنرمندان ما صاحب شغل دوم نباشند، دچار مشکل می‌شوند بنابراین برگزاری کلاس‌ها باعث می‌شود تا هنرمند نگاه ویژه‌ای به آینده داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: همچنین تلاش شده در شهرستان‌ها نیز از ظرفیت آن‌ها استفاده شود و در شهرستان‌ها هم نمایشگاهی برگزار شود.

نوروزی ادامه داد: در ارومیه انتظار می‌رود از حمایت‌های شهرداری در زمینه تبلیغاتی برای شناساندن بیشتر فعالیت هنرمندان بهره‌مند شویم.

وی افزود: جشنواره هنر‌های تجسمی از سوی دیگر زمان مناسبی است که مردم را با جنبه امید آفرینی هنر آشنا کنیم، زیرا همواره جنبه امید آفرینی در ساخت و ساز و افتتاح پروژه‌ها معنی شده در حالی‌که دراین جشنواره مردم متوجه می‌شوند جنبه‌های امید آفرینی را با هنر هم می‌توان نشان داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در سطح بین المللی برگزار می‌شود ادامه داد: جشنواره تجسم هنر، برنامه‌ای در شان و منزلت مردم استان با همکاری دستگاه‌های علمی، فرهنگی و هنری است.

این مقام مسئول به برنامه‌هایی پیش بینی شده در  شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی  نیز اشاره کرد و گفت: یکسری از برنامه‌ها قابل استفاده برای عموم است و سری دیگر برنامه‌ها تخصصی ویژه هنرمندان است تا به گفت و شنود و بحث و تبادل نظر بپردازند.

نوروزی اظهار امیدواری کرد: امسال جدی‌تر از سال قبل در راستای شناساندن این جشنواره حرکت شود.

جشنواره هنر‌های تجسمی ۷ بهمن برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.