خطیب جمعه دزفول مطرح کرد:

گره گشایی از مسائل اقتصادی و سیاسی در گرو مشارکت حداکثری در انتخابات

امام جمعه دزفول گفت: گره گشایی از مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور در گرو مشارکت همگانی و حداکثری در انتخابات است.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور در خطبه های نماز جمعه این هفته دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهرنقش آفرینی مردم در جامعه اسلامی را اساسی دانست و بیان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات، مطالبه ولی امر مسلمین از مردم، مسوولان و همه احزاب و قشرهای جامعه است و همه برای تحقق این مطالبه مسوولیت دارند.

او با بیان اینکه حضور مردم در صحنه انتخابات موجب ریل گذاری کشور بر مسیر عزت و افتخار است، ادامه داد: نقش آفرینی مردم در انتخابات در گرو آگاهی داشتن از زمان و همچنین شناخت توطئه دشمن، فرصت‌ها و تهدیداتی است که کشور با آن مواجه است.

خطیب جمعه اهواز جهاد تبیین را وظیفه همه صاحبان تریبون و رسانه دانست و تاکید کرد: جامعه آگاه باید ضمن شناخت نقش خود در سرنوشت کشور، به وظیفه خود در نظارت، مراقبت و حراست از نظام، کشور و انقلاب عمل کند.

نظام اسلامی تکیه بر اراده مردم دارد

حجت الاسلام بهرامپور افزود: انتخابات رقم زننده سرنوشت چهار سال کشور است و گره گشایی از مسایل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور در گرو مشارکت همگانی و حداکثری در انتخابات و نقش آفرینی مردم در تمام عرصه هاست.

امام جمعه دزفول، همگام بودن مردم با ولایت را ضروری دانست و ادامه داد: نظام اسلامی بر اراده، حضور و نقش آفرینی مردم تکیه دارد به همین دلیل حضور مردم در صحنه موجب اقتدارآفرینی کشور می‌شود.

وی تاکید کرد: مطالبه مهم مردم از منتخبان دوره آینده مجلس شورای اسلامی این است که به جای پرداختن به مسایل شخصی، همت و تلاش خود را صرف قانون گذاری، خدمت به مردم و حرکت در مسیر اوامر رهبر معظم انقلاب قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.