هیلی: فلسطینی‌ها نمی‌خواهند اسرائیل وجود داشته باشد

سفیر سابق ایالات متحده در سازمان ملل ضمن حمایت از رژیم صهیونیستی، فلسطین را عامل شکست طرح دو دولتی معرفی کرد.

نیکی هیلی، سفیر سابق ایالات متحده در سازمان ملل متحد و نامزد جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در یکی از سالن‌های سی ان ان گفت که از راه حل دو دولتی برای مسئله اسرائیل و فلسطین حمایت می‌کند، اما مدعی شد که فلسطینی‌ها مخالف این راه حل هستند، زیرا آن‌ها «نمی خواهند اسرائیل وجود داشته باشد.»

او مدعی شد زمانی که من در سازمان ملل بودم، منظورم این است که راه حل دو دولت بار‌ها و بار‌ها مطرح شد و اسرائیل همیشه سر میز مذاکره حاضر شد. فلسطینی‌ها همیشه راه حل دو دولتی را رد کردند. هیلی ادعا کرد: راه حل دولتی به این دلیل است که آن‌ها راه حل تک دولتی می‌خواهند.

اظهارات هیلی پس از آن بیان شد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، گفت که او مخالف حاکمیت فلسطین است، زیرا اسرائیل «نیازمند کنترل امنیتی تمام قلمرو غرب رود اردن» است و افزود: «این درگیری به خاطر نبود یک کشور (فلسطینی) نیست، بلکه به خاطر وجود دولت (کابینه) یهود آن است.»

رژیم صهیونیستی با حمایت تمام عیار کشور‌های غربی برای تلافی حملات غافلگیرکننده «طوفان الاقصی» و توقف عملیات نیرو‌های مقاومت، کشتار گسترده‌ای را در غزه به راه‌انداخته و هزاران فلسطینی غیرنظامی را به شهادت رسانده است. بر اساس گزارش‌ها، تاکنون افزون بر ۲۴ هزار فلسطینی بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی جان خود را از دست داده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۹ دی ۱۴۰۲
همونطور که اسرائیلی ها نمی‌خوان فلسطینیا وجود داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۲۹ دی ۱۴۰۲
ایران هم نمی خواهد تو وجود داشته باشی
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۷:۱۳ ۲۹ دی ۱۴۰۲
بسم رب الشهدا و الصدیقین : نه تنها مردم فلسطینیان اصیل بومیان اصیل فلسطینی نمی خواهند اسراییلی‌های غاصب در کشورشان وجود داشته باشند اکثریت مردم جهان نمی خواهند قوم اسرائیل یهودی صهیونیستی جنایتکاران سفاکان خبیث ملعونین اشغالگران در سر زیرزمین فلسطین اسلامی وجود داشته باشند . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااد حالا برو دو تا روشن شید . والسلام .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۹ دی ۱۴۰۲
هیلی چشم باز غیب میگه
Iran (Islamic Republic of)
فلسطینی‌ها و هم دنیا نمی‌خواهند اسرائیل وجود داشته باشد
۱۲:۵۲ ۲۹ دی ۱۴۰۲
فلسطینی‌ها و هم دنیا نمی‌خواهند اسرائیل وجود داشته باشد
آخرین اخبار