نظرسنجی: هیلی در نیوهمپشایر به ترامپ نزدیک شد

در حالی که از نوامبر گذشته امتیاز ترامپ در نظرسنجی‌ها تغییر نکرده اما نیکی هیلی در دو ماه گذشته ۱۸ امتیاز کسب کرده و در ایالت نیوهمپشایر در جایگاه دوم قرار دارد.

بر اساس نظرسنجی شبکه سی‌ان‌ان که امروز سه‌شنبه منتشر شد، نیکی هیلی، فرماندار سابق کارولینای جنوبی، در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ایالت شناور نیوهمپشایر، ۷ امتیاز دیگر کسب کرد. این در حالی است که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده همان امتیاز قبل را داشته و پیشتاز است. در ایالت شناور نیوهمپشایر ترامپ همچنان با ۳۹ درصد پیشتاز است، هیلی با ۳۲ درصد در رتبه دوم قرار دارد، کریس کریستی فرماندار سابق نیوجرسی با ۱۲ درصد، ویوک راماسوامی، کارآفرین با ۸ درصد و ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا با ۵ درصد در رتبه آخر قرار دارند.

سی ان ان گفت که هیلی از ماه نوامبر ۱۸ امتیاز در میان رای دهندگان مستقل نیوهمپشایر کسب کرده است. با این حال، تنها ۵۴ درصد از رای دهندگان حامی او گفتند که قطعا به او رای خواهند داد، در حالی که ۸۰ درصد از حامیان ترامپ هستند. 

نیوهمپشایر از ایالت‌های شناور و فاقد گرایش حزبی محکم است. با این حال، این ایالت همواره در انتخابات شگفتی ساز و نتایج به دست آمده از آن باعث تعجب بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار