نشت یابی ۱۲۸ کیلومتر از شبکه آبرسانی خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۸ کیلومتر عملیات نشت یابی شبکه توزیع و خطوط انتقال آب در استان انجام شده است.

دوستی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: از این مقدار ۹۸ کیلومتر نشت یابی شبکه توزیع و ۳۰ کیلومتر نشت یابی خط انتقال بوده همچنین در این مدت نشت یابی سه هزار و ۵۰۰ رشته انشعاب انجام شده است.

او افزود: بیشترین نشت یابی شبکه و خطوط انتقال در شهرستان‌های درمیان، زیرکوه و بشرویه بوده است.

دوستی به راه اندازی سامانه ۱۲۲ برای ارتقای سطح خدمات به مشترکان و نصب فشارسنج برای پایش، کنترل و مدیریت فشار شبکه اشاره و بیان کرد: تامین آب شرب از اعماق پایین سفره‌های آب زیرزمینی صورت می‌گیرد پس وظیفه انسانی و شرعی ما حکم می‌کند در نگهداری از تاسیسات و مصرف بهینه این نعمت الهی حداکثر تلاش را کرده و از اسراف آن دوری کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی فرهنگ‌سازی را عامل اصلی مدیریت مصرف آب از سوی مشترکان دانست و گفت: آگاه سازی شهروندان در زمینه کمبود منابع آبی، فرهنگ‌سازی و ترویج صرفه جویی در مصرف آب، آموزش شیوه‌های درست مصرف آب و جلوگیری از هدر رفت آن از جمله مهمترین برنامه‌هایی است که بیش از گذشته باید به آن پرداخته شود.

او اضافه کرد: از ابتدای امسال هشت هزار و ۵۶۸ انشعاب جدید آب و فاضلاب در استان واگذار شده که از این تعداد هزار و ۹۹۲ انشعاب فاضلاب و ۶ هزار و ۶۴۶ انشعاب آب بوده است.

دوستی گفت: تاکنون ۳۶۹ هزار و ۲۲۸ انشعاب آب، ۷۷ هزار و ۲۳۴ انشعاب فاضلاب در استان خراسان جنوبی واگذار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.