برگزاری دو جشنواره سبک بالان مصلح و وکلای مصلح در همدان

معاون حل اختلاف دادگستری استان همدان از برگزاری دو جشنواره «سبک بالان مصلح و وکلای مصلح» در همدان خبر داد.

سیدهادی مصطفوی گفت: مهلت ارسال آثار برای جشنواره سبک بالان مصلح با همکاری نیرو‌های مسلح از ۳ دی همزمان با شهادت سردار سلیمانی تا ۱۲ بهمن آغاز دهه فجر است.

او افزود: آثار ارسالی به این جشنواره شامل عکس، نوشته، بیوگرافی، پوستر، متن ادبی، کتاب، مقاله، فیلم کوتاه، مستند و نماهنگ است.

معاون حل اختلاف دادگستری استان گفت: این جشنواره با موضوعات مصالحه در کاهش پرونده ها، شهدای مدافع امنیت و صلح پایدار، نقش نظامیان در توسعه فرهنگ مصالحه، بررسی پیشگیری از وقوع جرم، نقش خانواده نظامیان در تبیین و توسعه فرهنگ مصالحه، بررسی الگو‌ها شیوه‌های سازش، آسیب شناسی برایم و تخلفات، فضای مجازی فرهنگ سازی صلح و سازش، جایگاه سازش و مصلحین و وظایف ضابطین، و شیوه‌های جایگزین رسیدگی قضایی در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برگزار می‌شود.

او تأکید کرد: جشنواره وکلای مصلح هم در ۸ موضوع با محور‌های نقش وکلا در ایجاد صلح و سازش، نگرش مردم به عملکرد وکلا از نظر صلح و سازش، ارتباط متقابل دستگاه قضایی وکلا در ارتباط با جایگاه صلح و سازش، ایجاد سامانه وکلای مصلح، نقش وکلا‌ی مصلح در کاهش ورودی پرونده ها، میزان اثر گذاری صلح و سازش در اصلاح دیدگاه موکلین به جامعه، آسیب شناسی ورود وکلا برای صلح و سازش و موانع پیش رو است.

مصطفوی از مهلت یک ماهه ارسال آثار هم خبر داد و افزود: جشنواره وکلای مصلح از ۲۰ دی تا ۲۰ بهمن است که در رشته‌های کتاب، مقاله، پوستر و عکس نوشته است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این دو جشنواره در دادگستری همدان و معاونت حل اختلاف دادگستری استان تحویل دهند و یا به آدرس تارنمای shorahmhamedan ۱۸@gmail.com ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار