۸۰ فقره پرونده قتل عمد در همدان منجر به سازش شد

رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: با تلاش‌ کمیته‌ مصلحین و شورا‌های حل اختلاف استان همدان، ۸۰ فقره پرونده قتل عمد منجر به صلح و سازش شد.

دکتر محمدرضا عدالتخواه در همایش تقدیر از منتخبان شورا‌های حل اختلاف و سومین جلسه ستاد صبر استان همدان، گفت: با تشکیل ستاد تألیف قلوب، کمیته مصلحین، ستاد صبر و اجرای طرح معتذرین تلاش شده است که اکثر پرونده‌ها، قبل از ورود به دستگاه قضایی به صلح و سازش منجر شود.

سیدهادی مصطفوی، معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان همدان نیز در این همایش گفت: در مدت اجرای پویش «به عشق حسین (ع) می‌بخشم» ۲۳۸۵ پرونده در کل استان منجر به صلح و سازش شد که شامل صلح سه پرونده قتل عمد، هفت فقره دعاوی مهم، ۷۷۸ پرونده مالی، ۳۰۳ پرونده کیفری، ۵۱۱ فقره پرونده خانوادگی و ۷۸۳ پرونده سایر دعاوی است.

در این مراسم از رؤسای دادگستری شهرستان‌های اسدآباد، تویسرکان، ملایر، رزن و نهاوند و دادستان اسدآباد به منظور تلاش در سازش پرونده‌های مهم مصالحه در این زمینه تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از ۹۰ نفر از منتخبان در بخش‌های مختلف، از سوی رئیس کل دادگستری استان همدان و معاون توسعه حل اختلاف همدان تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.