ماجرای طلب ۶۴ هزار دلاری استقلال از الوصل امارات

مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند طلب ۶۴ هزار دلاری خود از باشگاه الوصل امارات را دریافت کنند.

تیم فوتبال استقلال چند فصل پیش در دوره سرمربیگری فرهاد مجیدی در لیگ قهرمانان آسیا با الهلال عربستان بازی کرد، دیداری که به میزبانی استقلال در امارات برگزار شد. 

قرارداد استقلال با باشگاه الوصل برای میزبانی از بازی با الهلال، ۲۵۰ هزار دلار بود که شامل هزینه هتل و پذیرایی از تیم الهلال، هزینه اجاره ورزشگاه الوصل جهت برگزاری مسابقه و تمرینات دو تیم در روز قبل از بازی و ... می‌شد. این هزینه در زمان خودش سر و صدای زیادی به پا کرد و حتی گفته شد پای نهاد‌های نظارتی به این ماجرا باز شده است.

باشگاه استقلال مبلغ ۶۴ هزار دلار به‌عنوان پیش‌قسط به حساب باشگاه الوصل واریز می‌کند و سپس با رایزنی از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست می‌کند که از مطالباتش در AFC، هزینه میزبانی از الهلال عربستان را به الوصل امارات پرداخت کند. کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست استقلال را می‌پذیرد و مبلغ فوق به حساب الوصل واریز می‌شود. 

باشگاه استقلال ۶۴ هزار دلار پیش‌قسط پرداخت کرده بود که این پول به حساب باشگاه برگشت داده نشد. علی خطیر مدیرعامل استقلال در سفر اخیر خود به امارات پیگیر این پول شد و زمانی که مدیران الوصل ماجرا را شنیدند از اتفاق رخ داده تعجب کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۲۳ ۲۵ دی ۱۴۰۲
یک کار اداری ساده بعضی وقت ها آبروی مدیریتی یک کشور بر باد می ده،وااسعا از نبود آدم های متعهد در ایران،بخصوص ورزش و فوتبال.اونهم عربها می خورند و به ریشمان می خندند،و حکومت اسلامی با عناوین مختلف جیب ما را خالی می کنه،چون فامیل ها و آشناها سر کار بودند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۴ دی ۱۴۰۲
الوصل ورشکسته از کجا ۶۴ هزار دلار بیاره بده ، قسط بندی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۴ دی ۱۴۰۲
یعنی بیشعوری چه دردیه ،خدا می‌دونه!
آخرین اخبار