امام جمعه کوهبنان:

آمریکا عامل قتل مظلومین جهان است

امام جمعه کوهبنان گفت: آمریکایی‌ها عامل قتل و عام مظلومان در جای جای جهان هستند.

امام جمعه کوهبنان گفت: آمریکایی‌ها که حرف از دفاع از حقوق بشر می‌زنند خود عامل قتل و عام مظلومان در جای جای جهان هستند.

حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت:شرکت در انتخابات خدمت به اسلام و انقلاب است باید به این وظیفه شرعی توجه کنیم، زیرا فردای قیامت باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم.

خطیب جمعه کوهبنان افزود: دشمن همواره بدنبال دشمنی بوده و هست گرچه عده‌ای بدنبال آن هستند که انتخابات آن طور که شایسته است برگزار نشود، اما راه به جایی نخواهند برد.

حجت الاسلام ایزدی افزود: اگر می‌خواهیم مسیر شهدا را ادامه بدهیم آب در آسیاب دشمن نریزیم دشمن در صدد است در آستانه انتخابات ضعف‌ها را بزرگ جلوه دهد، اما به برکت ولایت و رهبری ما در تمام عرصه‌ها با افتخار عبور کردیم.

امام جمعه کوهبنان گفت: کسانی که موثرند مردم را به شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب کنند ایستادگی من و شما در برابر دشمنان حضور گسترده و پر رنگ در صحنه است.

وی تاکید کرد:در آستانه ماه رجب هستیم روز ماه اول رجب مصادف با سالروز ولادت باسعادت امام باقر (ع) است البته در ماه‌های رجب و شعبان اعیاد اهلبیت را داریم.

امام جمعه کوهبنان افزود: در مناسبت‌های ملی و مذهبی فضا سازی را داشته باشیم ضرورت دارد که اصناف و بازاریان در کنار ادارات و نهاد‌ها خصوصا شهرداری به این مهم توجه کنند. 

وی اظهار کرد: جبهه مقاومت جبهه حق علیه باطل است که انشاالله بزودی شاهد پیروزی ملت مظلوم فلسطین خواهیم بود آمریکایی‌ها که حرف از دفاع از حقوق بشر می‌زنند خود عامل قتل و عام مظلومان در جای جای جهان هستند. 

برچسب ها: مظلومین ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.