شهید جمهور، دغدغه‌مند مشکلات اقشار محروم بود

استاندار کرمان گفت: سیدالشهدای خدمت از حاشیه‌ها دوری می‌کرد و دغدغه‌مند مشکلات اقشار محروم بود.

محمد مهدی فداکار در مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه در حسینه ثارالله گفت: خدمتگزاری ۳ ساله با محوریت رئیس جمهور، یک خدمتگزاری خالصانه‌ای بود که پاسخ این خدمتگزاری، هم اکنون تجمعات میلیونی این روز‌ها در استان‌ها در استقبال و بدرقه شهیدان است.

وی با اشاره به اینکه با حضور رئیسی، نگاه به آرمان‌ها عوض شد، افزود: دلسوزی زیاد نسبت به مردم و فروتنی ایشان زبانزد خاص و عام است؛ چرا که شهید جمهور تراز خدمتگزاری بالایی داشتند.

فداکار بیان داشت: اخلاص در عمل باعث محبوبیت بین مردم می‌شود و خالصانه برای خدا کارکردن محبوبیت در قلوب را در پس خواهد داشت.

وی در ادامه بیان ویزگی‌های اخلاقی شهید آیت الله رئیسی گفت: ایشان از حاشیه‌ها دوری می‌کرد و تمرکز بر دغدغه مندی مشکلات اقشار محروم را داشت.

استاندار کرمان با بیان اینکه در سفرشان به استان کرمان، به دورترین منطقه سرزد و از آن پس به طور مرتب پیگیر مشکلات آن‌ها بود، افزود: باعث تاسف و ناراحتی است که نتوانستیم ایشان را باری دیگر در کرمان ببینیم؛ چرا که قرار بود طی ماه آینده مجدد به کرمان سفر کند و نتیجه سفر قبل را مشاهده کند. 

وی در ادامه افزود: پس از انتصاب شهید آیت الله رییسی به سمت ریاست جمهوری، نگاه اقتصادی تغییر کرد و تاثیر زیادی بر کاهش تورم ایجاد شد و در حوزه بین المللی ارتباط خوبی با همسایگان برقرار شد و توانست جایگاه رفیع کشور را به عالم نشان دهد و همه این نکات مثبت نشان از با خدابودن شهید جمهور بود؛ چرا که با خدابودن باز شدن مسیر‌ها را در پی خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نیز با بیان اینکه این شهید بزرگوار مطیع محض ولایت‌فقیه بود و گفتمان رهبری و نظام را تقویت کرد و این را در تمامی رده‌های نظام شاهد هستیم، گفت: شهید جمهور ما  اهل کار شبانه روزی و مرد میدان بود و در اوج کارهای سخت متعهد به اخلاق بود.

وی با بیان اینکه توجه به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه، دغدغه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بود، افزود: شهید جمهور در خدمت به مردم سر از پا نمی‌شناخت و در هر شرایطی به فکر رفع مشکلات مردم بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه در مدت ۳ سال ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی تلاش زیادی برای توسعه و آبادانی کشور در حوزه‌های مختلف انجام شد، ادامه داد: جوان‌گرایی از ویژگی‌های بارز دولت آیت‌الله رئیسی بود.

وی بیان کرد: اگر چه امروز در سوگ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به عزا نشسته‌ایم؛ اما حرکت انقلاب و نظام اسلامی متوقف نخواهد شد و در آینده‌ای نزدیک با رای مردم، رئیس جمهوری مردمی و خستگی ناپذیر برمی گزینیم.

برچسب ها: رئیس جمهور ، شهید شدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.