دستگیری ۱۳ سارق تحت تعقیب پلیس در اندیمشک

رئیس پلیس اندیمشک از دستگیری ۱۳ سارق تحت تعقیب پلیس در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ  علیرضا میررضایی گفت: یگان‌های مختلف پلیس با رصد اشراف و کار گسترده شبانه روزی در چندین عملیات هوشمندانه طی ۷۳ ساعت گذشته نسبت به شناسایی و دستگیری ۱۳ سارق حرفه‌ای با اقدامات و عملیات‌های مختلف شامل: تعقیب و گریز همچنین دستگیری در مخفیگا‌ها و محل‌های پاتوق، اقدام کردند.

او  ادامه داد: در بازرسی از مخفیگا‌ها و محل دپوی اموال مسروقه و دستگیری مالخران و بازدید از ضایعاتی‌های سطح شهر انواع مختلف اموال مسروقه شامل: سیم برق هوایی، مقادیری اموال منزل، تلفن همراه، ۵ عدد آیفون تصویری ۲ دستگاه تلویزیون ۴ عدد باطری خودرو ابزار آلات ساختمانی و ... کشف که کلیه اموال مکشوفه به مالباختگان تحویل داده شد 

رئیس پلیس اندیمشک  افزود: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های فنی صراحتا به ۱۲ فقره کیف قاپی سرقت منزل و داخل خودرو اعتراف که در این رابطه بازسازی صحنه انجام شد.

سرهنگ میررضایی گفت: در ادامه اقدامات یک قبضه سلاح وینچستر فاقد مجوز کشف همچنین دو فقره تیراندازی به سمت منازل کشف مضافا ۳ محکوم متواری احکام جلب نیز دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

او  با بیان اینکه ۳۰ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در تور ایست و بازرسی پلیس به دام افتاده ادامه داد: با پی جویی و گشت زنی هدفمند ماموران پلیس در سطح حوزه ۳ دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.  

رئیس پلیس اندیمشک گفت: عوامل انتظامی در خلال این اقدامات موفق به دستگیری ۶ فروشنده قهار مواد مخدر شده و در این ارتباط یک کیلو و صد گرم انواع مواد مخدر صنعتی سنتی و مشروبات الکلی کشف شد.  

سرهنگ میررضایی  افزود: چندین دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد پلاک، پلاک مخدوش و تغییر ارکان شده توقیف و روانه پارکینگ گردید.  

او گفت: مبارزه همه جانبه با قانون شکنان و مخلان نظم و امنیت قاطعانه ادامه دارد و در این راه ایجاد آسایش و امنیت برای شهروندان گرامی اجازه گردنکشی و عرض اندام به هیچ یک از مخلان نظم و امنیت به ویژه سارقان و سوداگران مرگ را نخواهیم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۱ دی ۱۴۰۲
با سلام و درود فروان و خستگی نباشی به سربازان اسلام و امید وارم که در زندگی وکارشان همیشه موفق باشند.