منطقه آزاد چابهار می‌تواند ظرفیتی بی نظیر در اقتصاد کشور ایفا کند

مشاور عالی نماینده مقام معظم رهبری در فراجا و دستیار ویژه تولیت آستان مقدس مسجد جمکران گفت: منطقه آزاد چابهار بدلیل ظرفیتی که دارد می‌تواند نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور ایفا کند، زیرا این منطقه در بین سایر مناطق آزاد از امتیازات ویژه‌ای برخوردار است.

حجت الاسلام ملک محمدی ر دیدار با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار اظهار کرد: امروز فضای خوبی به لحاظ اقتصادی در کشور ایجاد شده و مناطق آزاد از سرمایه گذاران استقبال گسترده‌ای می‌کنند و ما می بایست برای پیشبرد اهداف اقتصادی از ایشان حمایت لازم را کنیم.

رئیس قرارگاه گشت ارشاد مدیران کشور هم در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از عملکرد منطقه آزاد چابهار افزود: ما از مدیران پاک دست حمایت می کنیم و مدیرعامل این منطقه که بهترین شکل ممکن به طور شایسته، هدفمند و امید آفرین آن را هدایت می‌کنند.

حجت الاسلام سیدعلی خان محمدی با اهمیت این نکته که فعالیت های صورت گرفته و جهاد تبیین باید به طورگسترده به اطلاع همگان برسد بر اطلاع رسانی امیدبخش تاکید کرد.

وی گفت: توجه و روحیه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار برای انجام کارهای مثبت، جهادی و حمایتی از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی بسیار اثربخش و تحولات صورت گرفته در این منطقه آزاد کاملا مشهود است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار