البرز اولین استان سبز کشور در حوزه فیبرنوری منازل و کسب وکار‌ها می شود

رئیس کمیته راهبری پروژه توسعه فیبرنوری منازل و کسب و کار‌های استان البرز گفت: تا پایان امسال البرز اولین استان سبز کشور در حوزه اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب وکار‌ها خواهد بود.

افضلی اظهار داشت: با اجرای این طرح ملی که در قانون بودجه و لایحه برنامه هفتم توسعه نیز قید شده است، جلسات استانی بصورت مرتب برگزار شود تا بتوانیم تا پایان امسال استان البرز را بعنوان استان سبز در حوزه اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها در سطح کشور معرفی کنیم.
وی با اشاره به اینکه این مهم برای وزارت ارتباطات و تمامی دستگاه‌ها تبدیل به تکلیف شده است، تاکید کرد: در اجرای این طرح ملی حاکمیت توسعه ارتباطات با دولت است.


وی یادآور شد: از تمامی شهرداری‌های سطح استان بویژه سازمان فاوای شهرداری کلانشهر کرج انتظار می‌رود با ورود جدی به این مهم یاریگر مسئولان در اجرای مطلوب طرح در سطح استان باشند.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز افزود: موسسات و نهاد‌های عمومی غیردولتی نیز مکلف هستند در صورت اعلام وزارت ارتباطات و در صورت داشتن ظرفیت ابنیه و زیرساخت‌های خود از قبیل؛ تیر‌های انتقال، مسیر‌های ارتباطی زمینی و زیرزمینی، داکت و فضا‌های مناسب نصب تجهیزات ارتباطی خود را مطابق با تعرفه‌های مصوب کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در اختیار اپراتور‌های مخابراتی قرار دهند.

برچسب ها: فیبر نوری ، ارتباطات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.