آئین بهره برداری ازطرح توسعه فیبر نوری اف تی تی اچ در شهرک پیام ماهدشت

طرح توسعه فیبر نوری اف تی تی اچ در شهرک پیام ماهدشت با حضور مسئولین استانی و شهری به بهره‌برداری رسید.

 عبدالله بیان مدیر مخابرات استان البرز در این آیین بهره برداری گفت: بیش از ۱۰ کیلومتر فیبر نوری با متراژ ۵۲۰۰ متر حفاری با اعتبار ۳/۵ میلیارد تومان برای اجرای این طرح انجام شده است.

وی در ادامه گفت: مهمترین ویژگی در بستر فیبر نوری اینترنت با کیفیت و سرعت بالا است که تا الان بیش از ۳۵۰۰ خانوار تحت پوشش این بستر قرار گرفتند. در‌گذشته بخشی از مسکن مهر را با کابل مسی تحت پوشش فیبر نوری قرار دادیم و بخش آخر هم تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

مدیر مخابرات استان البرز در ادامه با اشاره به اجرای طرح‌های فیبر نوری در استان البرز گفت: اولویت اول بحث اتصال و تولید است که شهرک‌های صنعتی را در اولویت قرار دادیم که یکی از نیاز‌های اصلیشان بحث سرویس اینترنت است که شهرک صنعتی کوثر را انجام داده و بزودی هم تبدیل کابل مسی در شهرک صنعتی اشتهارد را شروع خواهیم کرد، و شهرک صنعتی هشتگرد هم به زودی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فردین پورسبزی معاون شبکه مخابرات استان البرز هم با اشاره به وجود سه هزار پست نوری منصوبه برای ارائه خدمات از بستر فیبر نوری به مشترکین در سطح استان البرز گفت:بیش از ۱۴ هزار مشترک در زمینه سرویس اف تی تی اچ یا فیبر در خانه برای سیستم‌های اداری، تجاری و واحد‌های مسکونی استان تاکنون دایر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.