آزادی ۵۰ زندانی کرمانشاهی به نیت حاج قاسم

رئیس بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه گفت : ۵۰ نفر از زندانیان استان به نیت حاج قاسم آزاد شدند.

مهرداد چراغی، رئیس بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه گفت : در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و حضرت امام خمینی (ره) و چهارمین سالروز شهادت سردار آسمانی حاج قاسم سلیمانی، ۵۰ نفر از زندانیان سراسر استان که ۶ نفر از این تعداد مادرانی از کانون اصلاح و تربیت کرمانشاه بودند، با مساعدت و همراهی دستگاه قضایی، سازمان زندان‌های استان، کانون اصلاح و تربیت و بسیج حقوق‌دانان استان آزاد شدند.

وی با اشاره به اهدا ۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده زندانیان، گفت: به تمامی مادران زندانی مستقر در کانون اصلاح و تربیت و همچنین نوجوانان کانون اصلاح و تربیت، ۱۰۰ کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی اهدا شده است.

رئیس بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه اضافه کرد: با مساعدت دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه به تعداد ۱۴ نفر از زندانیان بند نسوان به‌مدت ۱۰ روز مرخصی اعطا شد.

تجلیل از کارمندان زن کانون اصلاح و تربیت، تشویق یک نفر سرباز به مناسبت روز مقاومت و شهادت حاج قاسم، اهدا شاخ گل به بانوان از بند رها شده، ارائه مشاوره حقوقی رایگان و قبول وکالت رایگان تعدادی از مادران زندانی و همچنین ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زندانیان از جمله خدمات ارائه شده بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه به نیت حاج قاسم بود که مهرداد چراغی به آن‌ها اشاره کرد.

وی از رئیس کل دادگستری استان، دادستان کرمانشاه، مدیرکل زندان‌های استان، مدیرکل اصلاح و تربیت و خیرین که در این جهاد حقوقی همکاری و مساعدت لازم را داشته‌اند، تقدیر و تشکر کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.