تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص کل بورس

کارشناس بازار سرمایه گفت: در جریان معاملات امروز ۱۳ بازار سرمایه ثبت شد و ۱۷۸ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد.

محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در معاملات امروز ۱۳ دی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۳ هزار واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۵۵ هزار واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۷۰۰واحدی در تراز ۷۵۶ هزار و ۷۴۵ واحدی قرار گرفت تا بازار سرمایه روند منفی را شاهد باشد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: حجم معاملات امروز سهام و حق تقدم حدود ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی حدود ۴هزار و ۷۰۳ میلیارد تومانی ثبت شد در نهایت هم ۱۷۸ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد.

او می‌گوید: امروز ۴۶ درصد بازار به عبارتی ۳۰۶ نماد در بازه مثبت بودند تعداد کد‌های خریداران امروز ۱۴۰ هزار کد بوده است. همچنين بیشترین میزان ورود نقدینگی را امروز صندوق‌های با درآمد ثابت و بیشترین میزان خروج نقدینگی را هم صندوق‌های سهامی به خود اختصاص دادند.

او در خصوص اخبار حوالی بازار هم بیان کرد: امروز مهم‌ترین اخبار اثر گذار حوالی بازار به حوزه خودرو باز می‌گردد که اعلام شد  شورای رقابت دستورالعمل خودرو را اصلاح کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۱۴ دی ۱۴۰۲
چه بهتر مردم از بورس خارج میشن ..تا حقوقی ها خیالشون راحت باشه هر کاری دلشون خواست بدون مزاحم انجام بدهند
آخرین اخبار