بازگشت کارخانه کانسرام طبس به چرخه تولید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: پس از ۱۰ سال تعطیلی، کارخانه کانسرام طبس دوباره فعال می‌شود.

در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان جنوبی اعلام شد کارخانه کانسرام طبس بعد از بیش از ۱۰ سال تعطیلی احیا خواهد شد.

اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به سرمایه گذار جدید این مجموعه گفت: در این جلسه مقرر شد تسهیلات قبلی استمهال شود و اختیارات لازم از کارگروه ملی برای تخصص بدهی چندین ساله انجام خوهاد شد تا دوباره به چرخه تولید باز گردد.

در این جلسه همچنین ایروانی فرماندار نهبندان از مشکل سوخت در برخی از واحد‌های معدنی این شهرستان خبر داد.

اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در این خصوص با اشاره به مصوبه کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان بیان کرد: بر اساس این مصوبه واحد‌های معدنی باید برای تأمین سوخت خود، جی پی اس بر روی ماشین آلات و کنتور برای ژنراتور‌های برق نصب کنند تا بر اساس آن سوخت تعلق گیرد.


بیشتر بخوانید


او افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی یک ماه دیگر سوخت این واحد‌ها را تأمین می‌کند و در این مدت واحد‌های معدنی موظفند جی پی اس و کنتور را نصب کنند.

اشرفی به چالش‌های شهرک صنعتی بیرجند برای تأمین آب پایدار و اجرای مرحله ۴ این شهرک صنعتی اشاره کرد و گفت: پیشنهاد‌های مختلفی از جمله استفاده از پساب یا خرید چاه‌های کشاورزی برای کوتاه مدت مطرح شد که باید بررسی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.