۱۳ طرح ورزشی زنجان در دور دوم سفر رییس جمهور به زنجان افتتاح می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ۱۳ طرح ورزشی برای افتتاح در دور دوم سفر رییس جمهور به این استان در نظر گرفته شده که ۲ سالن ورزشی، یک استخر و چند زمین چمن‌ مصنوعی از جمله آنهاست.

جواد بازرگان با بیان اینکه ۱۳ طرح ورزشی زنجان در دور دوم سفر رییس جمهور به زنجان افتتاح می‌شود گفت: هشت چمن مصنوعی روستایی و ۲ چمن مصنوعی شهری در سطح استان آماده بهره‌برداری در این سفر است.

وی یادآور شد: سالن ورزشی چند منظوره روستای دیزج‌ آباد در شهرستان زنجان و سالن ورزشی روستای کهلا در شهرستان خدابنده از جمله این پروژه‌هاست.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان استخر صائین قلعه با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح در سفر استانی رییس جمهور است.

این مسوول همچنین به پیش‌بینی چندین پروژه در دست احداث برای تخصیص اعتبارات در سفر رییس جمهور به استان اشاره و خاطر نشان کرد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری و مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد امجدیه از جمله این پروژه‌ها است که امیدواریم در این سفر اعتبارات لازم برای تکمیل آنها تخصیص یابد.

به گزارش ایرنا،‌ دور اول سفر رئیس جمهور به استان زنجان در آبانماه ۱۴۰۰ حدود ۹۰ توافق و مصوبه به دنبال داشت که ماهیت آنها عمدتا عمرانی، سرمایه گذاری و پرداخت تسهیلات بود.

در دور اول سفر رئیس جمهور به استان ۴۰ هزار میلیارد ریال و با اعتبارات متمم مجموعا ۷۰ هزار میلیارد ریال برای استان مصوب شد که ۹۰ درصد تعهدات دولت در استان محقق شد.

به گفته محسن افشارچی استاندار زنجان دور اول سفرهای استانی بر مبنای پروژه محوری بود و دور دوم سفر رییس جمهور به استان ها برنامه محور است و در این خصوص برنامه های مختلفی برای افتتاح پروژه ها در نظر گرفته شده و تا کنون میزان اعتبارات برای دور دوم سفر ۹۰ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.