۶ نشان رنگارنگ سهم ورزشکاران زنجان از هانگژو بود

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزشکاران زنجانی در مسابقات آسیایی هانگژوی چین عملکرد بسیار خوبی از خود بر جای گذاشتند و به ۶ نشان رنگارنگ در رشته‌های مختلف دست یافتند.

جواد بازرگان  مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ۲۸۰ ورزشکار از ایران به مسابقات آسیایی در هانگژوی چین اعزام شده بودند که سهم استان ۱۲ ورزشکار، ۲ مربی و یک داور بود.

وی با بیان اینکه ورزشکاران شایسته استان در این رقابت ها یک مدال طلا و پنج نقره کسب کردند، اضافه کرد: کسب این تعداد مدال مسابقات آسیایی در استان های دیگر نمود نداشت.

این مسوول ادامه داد: در مجموع ۷۰ درصد ورزشکاران استان به ویژه در وزنه برداری برای اولین بار به این دوره از رقابت ها اعزام شده بودند که هرچند مدالی کسب نکردند اما عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در رشته سنگنوردی مسابقات آسیایی، امید به کسب مدال "الناز رکابی" سنگنورد زنجانی داشتیم اما وقوع بارندگی در مسابقه، مانع این کار شد.

وی با بیان اینکه مسابقات آسیایی بعد از المپیک دومین رخداد مهم ورزشی جهان محسوب می شود، اظهار داشت: نگاه حمایتی، سرمایه گذاری و پشتیبانی در حوزه ورزش و ورزشکاران ضروری است و امیدواریم شاهد نگاه حمایتی مسوولان در این زمینه باشیم.

بازرگان با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم این اداره کل در این مسابقات استقبال از تمامی ورزشکاران اعزامی به مسابقات هانگژو در فرودگاه تهران بود، اضافه کرد: این موضوع برای دلگرمی ورزشکاران و پاسداشت زحمات و تلاش های آنها در مصاف با رقبا انجام شد.

این مسوول خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم علاوه بر تقدیر وزارت ورزش و جوانان از ورزشکاران آسیایی، مراسم تقدیری از ورزشکاران اعزامی استان به رقابت های آسیایی برگزار کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.