بازداشت یک نوجوان آمریکایی به اتهام قتل افسر صهیونیست

پلیس آمریکا یک نوجوان ۱۵ ساله آمریکایی که با یکی از فرستادگان نظامی رژیم صهیونیستی در آمریکا تصادف کرده بود را محاکمه خواهد کرد.

دارل لو، رئیس پلیس ردموند آمریکا درپی بازداشت یک نوجوان  ۱۵ ساله گفت که یک نیسان رهیاب خاکستری سال ۲۰۰۷ که ظاهراً توسط این نوجوان در ۶ دسامبر ۲۰۲۳ هدایت می‌شد، مردی را در ردموند، واشنگتن زیر گرفت.

براساس گزارش آر تی، پلیس ردموند واشنگتن، این جوان ۱۵ ساله را دستگیر کرد که ظاهراً یک افسر ۴۰ ساله نیروی هوایی رژیم صهیونیستی را هنگام رانندگی بی احتیاط با یک وسیله نقلیه سرقتی با سرعت زیاد کشته است.

قربانی توسط رسانه‌های صهیونیستی به عنوان Yonatan یا Yehonatan Nahon، یک سرگرد نیروی هوایی و بر اساس یک گزارش، یک فرستاده این نیروها در آمریکا شناسایی شد. به گفته رسانه‌های صهیونیست، جسد ناهون برای دفن به اراضی اشغالی بازگردانده شد. بنا به برخی از گزارش‌ها این نیروی نظامی صهیونیست در منطقه سیاتل برای تجارت نظامی بوده است.

پلیس اعلام کرد که مظنون ناشناس با اتهام قتل با وسیله نقلیه مواجه است و در بازداشتگاه شهرستان کینگ محاکمه شده است. راننده و سرنشینان پس از تصادف از خودرو خارج شده و با پای پیاده متواری شدند. دارل لو، رئیس پلیس ردموند، گفت: افسران و کارآگاهان ردموند برای شناسایی و دستگیری مظنونان این حادثه وحشتناک و بی‌معنا تلاش کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۱۱ دی ۱۴۰۲
یک امریکای کمتر خوب که یک صهیونیسم رو کشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۱ دی ۱۴۰۲
انشالله تمام صهیونیستها برن به درک
تا کل دنیا از نبود همچنین خونخوارهایی یه نفسی بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۱ دی ۱۴۰۲
عذرخواهم یعنی دستگیری فردی که به لحاظ قانونی به سن رانندگی نرسیده این وسط یک نفر را زیر می گیرد اینقدر مهم است که شده خبر روز!!!!!!!!!!!!!!؟؟ آن هم در کشور دشمنان!!!!!!؟؟

یعنی در ایران همه قانون مندند و بعد سن قانونی و گرفتن گواهینامه رانندگی می کنند!!؟؟
Ukraine
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۱ دی ۱۴۰۲
سارق خودرو = بمب متحرک
آخرین اخبار