جاسازی مواد مخدر و قرص های غیر مجاز در اتوبوس مسافربری

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۹۹ کیلوگرم حشیش و ۲۳۰ هزار انواع قرص غیر مجاز در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری خبر داد.

سردار  شجاعی نسب فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان  هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از اتوبوس مسافربری، مقدار ۹۹ کیلوگرم حشیش و همچنین تعداد ۲۳۰ هزار انواع قرص خارجی غیرمجاز که بصورت ماهرانه‌ای داخل اتوبوس جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: ماموران در این رابطه یک دستگاه اتوبوس توقیف و یک نفر متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار شجاعی نسب ادامه داد: مبارزه با قاچاق موادمخدر و کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار