نهم دی‌ماه تجلی بصیرت و پیوند ملت ایران با ولایت است

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک به مناسبت فرا رسیدن روز نهم دی‌ماه و میثاق امت با ولایت، این روز را تجلی بصیرت، بلوغ سیاسی و پیوند ناگسستنی ملت شریف ایران اسلامی با ولایت عنوان کردند.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی و فرزاد مخلص‌الائمه نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی در این پیام آورده‌اند: نهم دی‌ماه روزی است که ملت بصیر و آگاه ما در یک حماسه فراگیر ‌غرور آفرین با حضور خود چشم فتنه را کور کرد و بار دیگر با راهپیمایی شکوه‌مند خود از انقلاب ‌اسلامی و ولایت فقی ه پاسداری ‌نمود و دست رد بر سینه فتنه گران زد وتوطئه منافقان و کوردلان ‌و آشوب طلبان و اربابان آنها را خنثی کرد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: روز ۹ دی به حق یکی از ایام الله است که دست جنایتکاران ‌و بیگانه پرستان و دیو سیرتان برای ملت آگاه ایران رو شد و پایگاه فتنه گران ریا و تزویر فرو ریخت.

در ادامه این پیام آمده است: در روز نهم دی‌ماه فتنه آنانکه چندین ماه در گوشه و ‌کنار کشور آشوب و فتنه به راه انداخته بودند و در صدد فتنه گری و توطئه بودند ‌و در روز عاشورا ماهیت خود را با اسائه ادب به ساحت قدسیان و عاشورائیان ‌و کربلائیان و مکتب انسان ساز و جهاد و شهادت نشان دادند، خنثی شد و ملت شریف ایران اسلامی یکبار دیگر فریاد صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی را سر دادند به دشمنان داخلی و خارجی نشان دادند هرگز از مسیر انقلاب اسلامی خارج نمی‌شوند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: خلق حماسه نهم دی، یادآور حضور آگاهانه مردم ایران اسلامی در بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است که خط بطلانی بر همه توطئه‌ها و حمایت‌های آشکار سران استکبار جهانی و هجمه‌های رسانه‌ای آنان کشیدند و نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی به وجود آوردند.

در ادامه این پیام آمده است: خداوند بزرگ را بر نعمت انقلاب اسلامی، امام راحل، رهبری فرزانه و ملت بصیر، آگاه و زمان شناس شاکریم و از درگاه کریمانه‌اش خواستاریم تا ملت ما را در جهت اعتلای کلمه‌الله و مرزبانی از اسلام، امامت، فقاهت، و عدالت نصرت عطا فرماید.

آیین بزرگداشت نهم دی ماه اراک از ساعت ۱۰ امروز در مسجد الزهرا(س) برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.