گرامیداشت ۹ دی در کرمان برگزار می شود

مراسم گرامیداشت نهم دی فردا با شعار «نهم دی‌ماه بازخوانی فتنه‌های آمریکایی صهیونیستی» در کرمان برگزار می‌شود.

مراسم گرامیداشت حماسه ٩ دی، در شهر کرمان از ساعت ١٠ صبح با شعار "٩ دی بازخوانی فتنه‌های آمریکایی صهیونیستی" در میدان شورا و با سخنرانی حجت‌الاسلام رضایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج کشور برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم در قرارگاه ارتش، برپایی مناطره دانشجویی در جهاد دانشگاهی، ایجاد ایستگاه‌های فرهنگی و هنری، مراسم کوهپیمایی و دوچرخه سواری، برگزاری وبینار علمی، برپایی سخنرانی در مساجد قائم، امام حسین (ع) و حضرت فاطمه (س) و برپایی ادعیه کمیل و ندبه در بیت الزهرا و مهدیه مسجد صاحب الزمان (عج) از جمله برنامه‌های این ایام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان امروز در جمع اصحاب رسانه گفت: بیش از ۳۰۰ برنامه به همین مناسبت در ادارات، دانشگاه‌ها، مدارس و در بخش مردمی برگزار خواهد شد و ٩دی متعلق به بخشی از تاریخ ایران است و نباید سطح فتنه ٨٨ را به منازعات سیاسی کاهش داد.

 حسین انجم شعاع افزود: حماسه ٩ دی یک آزمون بزرگ برای ملت ولایت مدار، بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی بود و مردم با حضور عالمانه و پرشکوه خود در حماسه آن روز، توطئه‌های دشمنان را خنثی و آتش فتنه را خاموش کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ٩ دی را اوج قله بصیرت مردم ایران برشمرد و تاکید کرد: مراسم حماسه ٩ دی مردم کرمان نیز با حضور چشمگیر اقشار مختلف جامعه تبدیل به یک اجتماع با شکوه این رخداد در سطح کشور شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.