راهپیمایی ۲۲ بهمن نمادی از اقتدار و دلبستگی مردم ایران به انقلاب اسلامی

راهپیمایی ۲۲ بهمن به یک آوردگاه و نمادی از اقتدار، دلبستگی و پیوستگی مردم ایران به انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن نمادی از اقتدار و دلبستگی مردم ایران به انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ پاسدار مهرداد بابایی فرمانده سپاه تنکابن در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به حول قوه الهی با حضور مردم پرشور‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن به یک آوردگاه و نمادی از اقتدار، دلبستگی و پیوستگی مردم ایران به انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران یک کشور تحت سلطه و گوش بفرمان آمریکا و انگلیس بود که نویسندگان خارجی هم در کتابهایشان به سلطه پذیری ایران اذعان کرده اند و بیگانگان در مدیریت کلان کشور دخالت مستقیم داشتند و ایران عملا فاقد هرگونه استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بود.

فرمانده سپاه تنکابن گفت: شرایط عمومی کشور در دوران طاغوت دارای کمترین امکانات دولتی بودند و کشور در فقر، فساد و عقب ماندگی غوطه ور بود، اما با پیروزی انقلاب اسلامی و تحقق شعار نه شرقی و نه غربی، استقلال و آزادی، ملت از عقب ماندگی و سلطه نجات یافتند.

سرهنگ پاسدار بابایی افزود: دشمن امروز با تحریم‌ها به دنبال براندازی نظام است، اما به فضل خداوند با ایستادگی مردم، خون پاک شهدای گرانقدر و رهبری امام گونه مقام معظم رهبری دشمنان شکست خورده اند.

وی با بیان اینکه ظرفیت راه‌های کشور ۶ برابر و رشد بنادر ۲۰ برابر شده است، گفت:: با رشد ۳۰ برابری تولید محصولات پتروشیمی، کسب رتبه‌های برتر دانش پزشکی و علوم نانو و دارو توانستیم از انحصار دیگر کشور‌ها خارج شویم.

وی افزود: آمار‌ها در خدمات رسانی زیرساخت‌های آب، برق، گاز و تلفن و همچنین در بخش‌های دفاعی و هوافضا و سایبری بسیار مسرت بخش است و از قدرت‌های جهان محسوب می‌شویم.

سرهنگ پاسدار بابایی با رنج آور دانستن تطهیر اقدامات رژیم طاغوت توسط برخی افراد ناآگاه گفت: عده به دنبال این هستند که نسل دوم و سوم را که رژیم طاغوت را درک نکردند از نظام جداکنند، که باید همه تلاش کنیم وحدت ملی و دلبستگی مردم را به نظام مقدس جمهوری افزایش دهیم

فرمانده سپاه تنکابن با دعوت از گروه‌های مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور پرشور مردم اعلام برائت از دشمنان نظام است و سبب نا امیدی دشمنان انقلاب می‌شود.

انتهای پیام/آ

دلبستگی مردم ایران به انقلاب اسلامی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

برچسب ها: دهه فجر ، فتنه 88
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.