آمادگی صدا و سیمای خاوران برای گرامیداشت ۹ دی

معاونت‌های صدا و سیمای خراسان جنوبی برنامه‌های مختلفی را برای گرامیداشت روز ۹ دی تدارک دیده اند.

صدا و سیمای خراسان جنوبی در بخش های مختلف برای گرامیداشت یوم الله ۹ دی برنامه ریزی کرده و برنامه های مختلفی را روی آنتن می‌برد. 

حماسه بصیرت عنوان ویژه برنامه سیمای خاوران است که در روز ۹ دی به مدت ۹۰ دقیقه به روی آنتن سیمای خاوران می‌رود؛ در این برنامه ضمن معرفی ابعاد تأثیرگذار حماسه ۹ دی و بررسی و بازخوانی وقایع منجر به فتنه‌ ۸۸ بر لزوم بصیرت افزایی در میان ملت شریف ایران به ویژه جوانان برومند، اهمیت حفظ آگاهی و روشن بینی در برابر توطئه‌های دشمنان بیش از پیش تأکید و تبیین می‌شود.

بخش گزارشی، معرفی شورای نگهبان در قانون اساسی، حضور مهمان و گروه سرود و ارتباط تصویری با محل برگزاری مراسم گرامیداشت ۹ دی از بخش‌های مختلف این برنامه است.

مستند‌های نه بعد نفوذ، معبر و گرم‌ترین روز‌های زمستان در کنار پخش فیلم‌های سینمایی مختلف، از برنامه‌های تأمین و پخش سیمای خاوران برای این روز است.

رادیو خاوران هم با ویژه برنامه کلام آخر در این روز همراه مخاطبان خود است که این ویژه برنامه با حضور گوینده و دو کارشناس تولید و پخش می‌شود.


بیشتر بخوانید


محور اصلی برنامه، حمایت از ولایت فقیه و نقش و جایگاه ولایت فقیه در جامعه است. تهیه و پخش گزارش حاوی نظرات مردمی در خصوص ولایت فقیه و موسیقی‌های باکلام و بیکلام از دیگر بخش‌های برنامه است.

تبیین ۹ دی به عنوان یکی از روز‌های ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی تبیین ابعاد مختلف نفوذ دشمن، روشنگری و بصیرت افزایی مخاطب در مسائل سیاسی واجتماعی، تأکید بر همبستگی اجتماعی و اسلام، ترسیم نتایج حضور مردم در دفع توطئه‌ها و کاهش تهدیدها، تبیین جایگاه رهبری به عنوان محور وحدت و وفاق ملی، تشریح و بررسی اتفاقات اخیر و بررسی نقاط اتصال این جریانات با دشمنی‌های پیشین، وحدت میان مسئولان قوا، همدلی مردمان و وحدت رویه ایشان و پرهیز از یأس از اهدافی است که این برنامه دنبال می‌کند.

معاونت فضای مجازی صدا و سیمای خراسان جنوبی هم در کنار پوشش مراسم در فضای مجازی، انتشار تصاویر ارسالی مردم و انتشار بیش از ۱۰ محصول رسانه ای مختلف در فضای مجازی را در دستور کار خود دارد.

معاونت خبر مرکز هم پوشش خبری مراسم روز بصیرت در مرکز استان، شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستا‌های مختلف استان برنامه ریزی کرده است.

برچسب ها: صدا و سیما ، نهم دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.