اعلام زمان و مکان برگزاری مراسم گرامیداشت ۹ دی در خراسان جنوبی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی زمان و مکان برگزاری مراسم گرامیداشت ۹ دی را در شهرستان‌های استان اعلام کرد.

مراسم محوری بزرگداشت یوم الله ۹ دی در مراکز شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار می‌شود و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مکان مراسم در هر شهرستان را اعلام کرد.

بنا بر اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، این مراسم روز ۹ دی ساعت ۱۸ در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار می‌شود.

همچنین در روز ۸ دی، این مراسم در طبس در آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) در ساعت ۱۷ برگزار می‌شود و مردم بشرویه نیز در همین روز ساعت ۱۷ در مسجد جامع بشرویه، یوم الله ۹ دی را گرامی می‌دارند.


بیشتر بخوانید


مراسم گرامیداشت نهم دی در شهرستان نهبندان ساعت ۹ صبح روز ۹ دی در فاطمیه شهدای گمنام، در سربیشه ساعت ۱۰ صبح در مهدیه این شهر، ساعت ۱۳ در مسجد محمد رسول الله (ص) شهر اسدیه شهرستان درمیان و ساعت ۱۷ روز ۹ دی در حسینیه شهید سلیمانی شهر قاین برگزار می‌شود.

این مراسم در فردوس ساعت ۱۷ در مسجد چهارده معصوم (ع) این شهر، در سرایان ساعت ۱۷ در مسجد جامع و در زیرکوه ساعت ۱۸ روز ۹ دی در مسجد فاطمه الزهرا (س) برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم محوری گرامیداشت یوم الله نهم دی در بیرجند با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.