رئیس دیوان محاسبات مطرح کرد؛

ارائه گزارش عددی مولدسازی دارایی‌های دولت تا دو هفته آینده

دستغیب با بیان اینکه مولدسازی پیرو مصوبه مذکور عملکرد بالایی نداشته است، گفت: گزارش عددی مولدسازی دارایی‌های دولت تا دو هفته آینده ارائه می‌شود.

سید احمدرضا دستغیب در ارزیابی خود پیرو مولدسازی دارایی‌های دولت، گفت: مجوز اقدامات در زمینه مولدسازی دارایی‌های دولت به مدت دو سال صادر شده است.

رئیس دیوان محاسبات کل کشور با بیان اینکه به طور کلی مولدسازی براساس شکل تعریف شده و پیرو مصوبه مذکور عملکرد بالایی نداشته است، گفت: متاسفانه این رویکرد با تعیین اهداف در این بخش، خیلی فاصله دارد.

دستغیب با بیان اینکه مجلس در برنامه هفتم تمهیداتی را برای تمدید قانونی مصوبه مولدسازی داشت، اظهارکرد: با این حال متاسفانه و در عمل فعالیت‌ها در قالب مولدسازی آنهم بدین شکل، به اصطلاح ما به ازای ریالی قابل توجهی نداشته است.

رئیس دیوان محاسبات کل کشور تصریح کرد: از حیث کنترل حساب‌ها و گزارش عددی مولد سازی دارایی‌های دولت، جمع بندی نهایی خودمان را طی یک الی دو هفته آینده ارائه خواهیم کرد. با این حال براساس گزارش‌های ارسالی همکارانمان، اعداد مولدسازی دارایی‌های دولت متاسفانه اصلا اعداد قابل توجهی نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۰:۵۳ ۰۸ دی ۱۴۰۲
بله درست می فرمایید من خودم کارمند دولت هستم و در قسمت معاونت حقوقی در یک سازمان دولتی کار میکنم و در امر مولد سازی ما در این چندسال نتیجه خوبی از املاک و دارایی های سازمانمان مداشتیم چون اطلاعات دقیقی نداریم چرا ؟ چون علت هایی هستند که هرگز نمی گذارند موضوع مولدسازی به نتیجه برسد اول اینکه مدیران و مسوولین ارشد اداره ما نسبت به امورات املاک و دارایی ها کاملا بی اطلاع هستند و اشراف کامل ندارند دوم اینکه این کار کار حقوقی هست و باید تجربه و اطلاعات اولیه داشته باشند که ندارند و فقط این عزیزان مسوول در معاونت حقوقی سمت گرفتن و نسبت به علم حقوق بی اطلاع هستند و مدارک تحصیلی آنها هم غیر حقوقی هست و صرفا با پارتی بازی یک پست دولتی را اشغال کرده اند و فقط حقوق مزایا میگیرند سوم اینکه هر ملکی اگر برای مثال یکی و یا دوتا گیر و پیچ داشته باشد این آقایان با ندانم کاری و یا از روی سوئ نیت چندتا پیچ دیگر اضافه می کنند تا کار به پایان نرسد چهارم اینکه در موضوع املاک زد و بند هایی شده و جاهای خوب گران قیمت را به نام خودشان و کسانی که در سازمان ذی نفوذ هستند انتقال دادند و به مالکیت خودشان در آوردند و طی فرایندی به فروش رساندند یعنی اختلاس کردند و پنجم طوری عوامل درون سازمان در سمت ها منصوب شدن که فعلا صداها جایی درج نشه تا بعد زمان بخورد تا بازنشست بشوند خلاص و یا موضوع اختلاس فراموش شود و الی هذا .....
آخرین اخبار