توضیحات حاجی بابایی درباره افزایش حقوق بازنشستگان و شاغلان

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در مجلس توضیحات جدیدی درباره آخرین تغییرات مربوط به افزایش حقوق بازنشستگان و شاغلان ارائه کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی درباره «افزایش حقوق‌ها کارکنان و بازنشستگان در سال آینده» گفت: کمیسیون تلفیق پیرو مصوبه خود، حقوق کارکنان را از ۱۸ درصد افزایش که در لایحه دولت بود به ۲۰ درصد تبدیل کرد.

نماینده مردم «همدان و فامنین» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیرو مصوبه کمیسیون تلفیق حداقل حقوق شاغلان در سال آینده ۱۰ میلیون تومان تعیین شد، ادامه داد:به واقع تعیین حداقل حقوق به میزان ۱۰ میلیون تومان نیز به خودی خود افزایش حقوقی خواهد داشت.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ با اشاره به مصوبه کمیسیون درباره برقراری فوق العاده شغل برخی وزارتخانه‌ها، بیان کرد: ما با آقای منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره مسائل مطروحه جلسات و توافقاتی داشتیم تا بتوانیم به حقوق بگیرانی نظیر معلمان، کارکنان بخش ورزش، کارکنان وزارت صمت و وزارت رفاه و مراکز و مشاغل گوناگونی که فوق العاده خاص دریافت نکرده اند، فوق العاده شغل را پرداخت کنیم.

وی تاکید کرد: ما در این زمینه یک توافق اولیه با رئیس سازمان برنامه بودجه داشته‌ایم از این رو در تلاش هستیم تا متنی را در این رابطه آماده و اگر توافق دولت را پیرو این متن داشته باشیم، در واقع کمیسیون تلفیق تشکیل خواهد شد و این موارد را اصلاح و آن را در اختیار صحن مجلس قرار خواهد داد.

حاجی‌بابایی در ادامه با اشاره به موضوع رشد حقوق بازنشستگان پیرو بودجه سال آینده، گفت: موضوع حقوق بازنشستگان بسیار مهم است، ما در سال آینده حقوق شاغلین را ۲۰ درصد افزایش دادیم و آن ۲۰ درصد به حقوق بازنشستگان نیز اضافه خواهد شد. همچنین به جز این موضوع، بحث رسیدن به ۹۰ درصد حقوق شاغلین هم تراز، برای بازنشستگان لحاظ می‌شود و در این رابطه ۴۰ درصد بابت ما به التفاوت حقوق شاغلین هم تراز نیز در سال آینده باید لحاظ شود.

حاجی بابایی تاکید کرد: جالب این است که فوق العاده‌ای که برای شاغلین برای سال آینده در نظر گرفتیم، آن مبلغ هم نیز در رشد حقوق بازنشستگان باید اضافه شود، الحمدالله منابع افزایش حقوقی بازنشستگان تامین شده و ما سال بسیار خوبی را برای بازنشستگان در پیش خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
تجمع بازنشستگان در چند شهر/ حقوق‌ها ناچیز است +عکس

تاریخ: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

شماری از بازنشستگان کشوری در چند شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند.


به گزارش ایلنا، امروز (سوم بهمن)، جمعی از بازنشستگان کشوری در چند شهر از جمله تهران و کرمانشاه در اعتراض به شرایط معیشتی خود اعتراض کردند.



این بازنشستگان با بیان اینکه خواستار دریافت حقوق بالاتر از خط فقر هستیم؛ افزودند: شرایط معیشتی بازنشستگان نامساعد است و در سال‌های اخیر بدتر هم شده است.



بازنشستگان تاکید دارند افزایش بیست درصدی حقوق‌ها در این شرایط کافی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
جناب آقای حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه
جناب آقای دکتر محمودزاده رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران
جاب آقای مهندس مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران
امروز سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ هست که متأسفانه هیچ خبری از بن خواربار بازنشستگان نیست پس این بن خواربار بازنشستگان مربوط به ماههای تیر الی آذر ۱۴۰۲ وتفاوت بن خواربار از فروردین ۱۴۰۱ تا کنون بر اساس حداقل حقوق همانسال (بن خواربار بازنشستگان وکارکنان رسمی مخابرات در سال ۱۴۰۲ ماهیانه باید مبلغ ۲۹۱۵۰۰۰ تومان باشد ) کی پرداخت میشود بازنشستگان دراین تورم ۵۰ درصدی نمیتوانند کمر خود را راست کنندمدیران مخابرات چاره اندیشی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
با کوپن مواد اصلی رازیرقیمت به سفره برسانید وگرنه گرونی کالا فایده نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
مالیات برای کنترل تورم و رفع تبعیض نیست. که مجلس شرکتها و اشخاص دولتی رو میخواهد از پرداخت مالیات معاف کند. تیتر روزنامه ...فقط مردم و حقیقی ها توی مملکت دارن نفس میکشن و زندگی میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
افزایش قیمت کالاهای اساسی صدای نمایندگان مجلس را در آورد
۲۳:۴۱ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
افزایش قیمت کالاهای اساسی صدای نمایندگان مجلس را در آورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
آقا به داد بازنشسته های گرامی و محترم برسید. به خدا گناه داره به پیغمبر حسابرسی داره. پدر من به 32 سال سابقه کار ماهی 12 میلیون حقوق می گیرد. درست است یک معلم باز نشسسته نتواند عروس و داماد خود را به مهمانی دعوت کند و در این سن شرمنده باشد. لا اقل کف حقوق بازنشسته ها را به 20 میلیون برسانید تا فاصله زندگی شان از خط فقر کمتر شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
عوارض نو سازی پارسال چهار برابر اومد نتونستیم بدیم...امسال بازم 50 در صد اومده روش (به جز جریمه)...دو ساله شش برابر شده...مگه درامد ما شش برابر شده؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
غذا بازنشستگان شده اشکنه - کله جوش-خوراک کدو حلوایی- املت سیب زمینی- انواع کوکوها هیچ گوشت و برنجی در آن نیست فقط با نون خورده میشه مسولین اگر یکماه تونستن اینجوری زندگی کنن
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۸:۵۲ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
پیش بینی افزایش ۱۵ درصدی حقوق ها معقول است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
بازنشستگان محترم امروز طرح افزایش حقوق در مجلس انقلابی رای نیاورد . و افزایش حقوق بی افزایش
Iran (Islamic Republic of)
قانون و عدالت را رعایت کنید
۱۶:۱۲ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
قانون و عدالت را رعایت کنید
در سال 1399 کارگران و برخی کارمندان 8 میلیون و 500 هزار تومان عیدی دریافت کردند ولی متاسفانه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی 1 میلیون 500 هزار تومان دریافت کردند آیا این عدالت است آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست.

در سال 1401 کارگران و برخی کارمندان 12 میلیون و 500 هزار تومان عیدی دریافت کردند ولی متاسفانه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی 1 میلیون 800 هزار تومان دریافت کرده اند آیا این عدالت است آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
دولت به‌ جای حمایت زیر پای بازنشستگان تامین اجتماعی را خالی می‌کند/ هیچ کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط دولت نمی‌شود دولت به جای حمایت از بازنشستگان تامین اجتماعی زیر پای آنان را خالی می‌کند دولت هیچ نوع کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی‌کند. بازنشستگان تامین اجتماعی در شرایط معیشتی خوبی قرار ندارند و تأمین هزینه‌های زندگی برای آن‌ها بسیار سخت شده است. دولت تنها به پولداران و سرمایه‌داران کمک می‌کند.
چه تفاوتی بین کارگر شاغل و بازنشسته وجود دارد که شاغل ۱۳-۱۲ میلیون تومان عیدی می‌گیرد ولی کارگر بازنشسته که مشکلاتش قطعا چند برابر شاغل است باید ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بگیرد؟
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته فرهنگی
۱۴:۳۶ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
با سلام و احترام، الان بازنشستگان فرهنگی قبل از شهریور 1400 حقوق خیلی کمی دارند و زیر خط فقر زندگی می‌کنند، تازه معلوم نیست که همسان سازی که بشود با کدام گروه ما رو همسان سازی می کنند. هیچ تسهیلات، بن و کمک هزینه ای هم شامل ما نمیشه، آخر کدام فرد می تواند با دریافتی حدود ده میلیون با وجود کرایه خانه و مخارج زندگی سرسام آور زندگی کند باید طبق تورم به حقوق بازنشستگان اضافه شود
Iran (Islamic Republic of)
دادرس
۱۴:۳۱ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
20 درصد افزایش حقوق یک شرکتی می شود 10 میلیون و 20 درصد افزایش حقوق یک کارمند می شود 3 میلیون این است عدالت در پرداختها آقای حاجی بابایی 20 درصد تا 20 درصد داریم خواهشن بازار و تورم را کنترل کنید ما افزایش حقوق نمی خواهیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
امروز دوشنبه دوم بهمن ماه۱۴۰۲ خبری از بن خواربار بازنشستگان نیست پس این بن خواربار بازنشستگان مربوط به ماههای تیر الی آذر ۱۴۰۲ وتفاوت بن خواربار از فروردین ۱۴۰۱ تا کنون بر اساس حداقل حقوق همانسال (بن خواربار بازنشستگان وکارکنان رسمی مخابرات در سال ۱۴۰۲ ماهیانه باید مبلغ ۲۹۱۵۰۰۰ تومان باشد ) کی پرداخت میشود بازنشستگان دراین تورم ۵۰ درصدی نمیتوانند کمر خود را راست کنندمدیران مخابرات چاره اندیشی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
تورم ۶۰ درصدی و افزابش حقوق ۲۰ درصدی؟
پس چرا تورم وکنترل نمی‌کنید ۲۰ درصد حقوق با تورم ۶۰ درصد غیر قابل قبول نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
باسلام
بیمه دانا خدمات نمیده میگه مخابرات بدهکاره
چیکار کنیم ازدست این مدیران مخابرات هیچ کس توایران نیست به اینابگه تاکی بایددرحق
کارمندان و بازنشستگان ظلم کنیدنمایندگان
مجلس کجاهستن چیکارمیکنن بعدمیخوان مردم
به اینارای بدن صدای ماروبایدبه کی برسونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
از نظر شرعی و قانونی واجب است که دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره به مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور پیگیری، بررسی و رسیدگی کنند ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ کاری و اقدامی نکرده اند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
با سلام
با سلام، ۱۵ عدد از مزایایی که همکاران رسمی و بازنشستگان مخابرات در طول ۱۵ سال خصوصی سازی مخابرات در ۱۸ آبان ۱۳۸۷ از دست داده اند، به قرار زیر می باشد:
۱-عدم ارتقا گروههای شغلی از سال ۱۳۸۷ لغایت ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
۲- حق جذب از سال ۱۳۸۷ لغایت ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
۳-حق تخصص
۴- اضافه کاری
۵- حذف وام صندوق ۶%
۶- حذف وام قرض الحسنه
۷- حذف وام پایگاه
۸- عدم افزایش رفاهیات
۹- مناسبت ها
۱۰-سکه بازنشستگی
۱۱-هزینه درمان بیمه تکمیلی
۱۲-حق لباس
۱۳-حق ورزش
۱۴-وام ۲۰ برابر اندوخته صندوق ۶% هنگام بازنشستگی
۱۵- افزایش سهم بیمه تکمیلی همکاران و بازنشستگان از ۲۰% به ۵۰% و فشار مالی بیشتر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
جناب آقای حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه
افزایش حقوق ۲۰ درصد شاغلین و حقوق بازنشستگان در زمان دولت احمدی نژاد بود و نه در سال ۱۴۰۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
یا حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
چرا این دست از نمایندها پایان دوره در تلاش برای کمک به معیشت مردم می شوند ؟
واقعا چرا ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
چه فایده ای داره وقتی افزایش حقوق نصف تورم هست اینجوری ک مردم فقیرتر میشن زمانی افزایش حقوق ارزش داره که تورم ثابت باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
کف حقوق بازنشسته شده ۹م
۲۰درصد میدن
۴۰درصدم جدا همسان سازی
ینی ۶۰درصد برای بازنشسته

دستتون درد نکنه خیلی از مشکلات بازنشسته ها حل میشه
من کشوری لشکری ام و حقوقم ۶و ۸۰۰ هست
دستم ضربه خورده و خیلی درد میکنه و ۲ماهه نتونستم برم فیزیوتراپی و این درد رو تحمل میکنم که شاید با حقوق ماه بعد بتونم برم فیزیوتراپی

واقعا وقتی یکی سن ش بالامیره چیزی بنام هزینه درمان داره و مدام مریض میشه و درگیر بیماری و دوا دکتر میشه و خرجش بالاتر میره

ممنون ازینکه فکری بحال ما بیچاره ها کردین
خدا خیرتون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
امروز دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ هست ولی اما متأسفانه هیچ خبری از بن خواربار بازنشستگان نیست پس این بن خواربار بازنشستگان مربوط به ماههای تیر الی آذر ۱۴۰۲ وتفاوت بن خواربار از فروردین ۱۴۰۱ تا کنون بر اساس حداقل حقوق همانسال (بن خواربار بازنشستگان وکارکنان رسمی مخابرات در سال ۱۴۰۲ ماهیانه باید مبلغ ۲۹۱۵۰۰۰ تومان باشد ) کی پرداخت میشود بازنشستگان دراین تورم ۵۰ درصدی نمیتوانند کمر خود را راست کنندمدیران مخابرات چاره اندیشی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
بعله دولتی ها جیبشان پر شود گور بابای باقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
دولتی ها فعلاً که بازنشستگان از یه کارگر هم حقوقش کمتره
Iran (Islamic Republic of)
H
۱۱:۴۹ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
ببخشیداونوقت باچه تورمی درسال جدید؟
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۱۷:۴۸ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
تورم 100 درصدی !!!لبنیات وگوشت ومرغ ولاستیک وتخم مرغ و قند وشکر و.........چندبار از ابتدای سال افزایش داشتند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
قربون شکلت ساعتها هفته ها ماهها وقت مجلس محترم رو میذارید برای 5 درصد تورم که انهم حقوق باشه مرحمت کنید چند ساعتی هم برای 95 درصد تورم که بانیش مشاغل کاذب دلالان و محتکران حقیقی و حقوقی که دارن جیب زحمتکش رو کوچک میکنن هم تورم وقت. بگذارین ..چرخه تولید تا مصرف معیوب..مواد اولیه تولید با چه قیمتی از کجا امده تولیدکننده دست کی داده یه روز لاستیکه یه روز روغن ........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
با این وضعیت تورم 20 درصد هیچ گرهی از مشکلات مردم باز نمی کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
چند ساله که تورم بالای ۵۰درصدی و حتی ۱۰۰درصدی داریم، ولی افزایش حقوق در نهایت ۲۰درصد داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
قبل انتخابات گل وبلبل میشه همیشه.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۱۸ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
اگر زنده موندیم و ابرویی باقی ماند میدونی وسط ماه بعد 30 سال کار کردن دست نیاز به طرف بچه ها دراز کردن یعنی چی

وعده ما اون دنیا در محضر اوستا کریم
Iran (Islamic Republic of)
شرکتی مظلوم
۱۱:۱۷ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
باسلام خدمت شما طرح ساماندهی کارکنان دولت چیشد ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
پژوهش
۱۱:۰۷ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
سال دیگه قیمت همه چی 2-3 برابر خواهد شد این افزایش حقوق ها بدرد نمی خوره زمانی که تورم کنترل نشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۷ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
چند دو ره قبل آموزش و پرورش رو به گند کشیدی ، هنوز دست بر دار نیستی.
اخه 20 درصد حقوق 10 میلیونی کجا ، 20 درصد حقوق 50 میلیونی کجا .
بی سواد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
تورم 60 درصدی و افزابش حقوق 20 درصدی؟
پس چرا تورم وکنترل نمی‌کنید ۲۰ درصد حقوق با تورم ۶۰ درصد غیر قابل قبول نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
در سال آینده حقوق شاغلین 20 درصد افزایش و هم 20 درصد به حقوق بازنشستگان نیز اضافه خواهد شد خیلی کم است و این در حالی است که تورم 60 درصد است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
پس کارگران هم سماق میمکند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
مردم افزایش حقوق زیر ۴۰درصد را نمی پذیرند وضعیت اقتصادی کارمندان و مردم شرایط خطرناکی پیدا کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
ازجیب مردم بر می داریم
وبا منت زیاد به خودشون
میدم دوباره با بهانه مالیات
ازشون چند برابر میگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
در شرایط فعلی حرفهای عامه پسند دردی از اقتصاد دوا نمیکنه . شما فکر کردید؟ با افزایش حقوق چه بلایی سر تولید میارید ؟ و میدونید اگر تولید نباشه چی میشه ؟ ارزش پول چی میشه ؟ این پولهایی که بابت حقوق میدید از کجا میارید ؟ اگر راست میگید قیمتها رو سرکوب نکنید ببینید چی میشه . سرکوب قیمت یعنی از بین رفتن تولید در همه بخشها . یعنی : واردات گندم - واردات لوبیا - واردات عدس - جو - روغن - برنج - خودکار - دفتر - پارچه - نخ - قطعات ماشین - ورق آهن - شمش آهن - واردات آدم (نیروی کار) - همه چیز باطل شده -همه دارن از کشور میرن ! - آیا میدونید در آینده نزدیک باید از اندک کشاورزان موجود باج و خراج بگیرید ؟تا اونها هم باطل بشن ؟! وقتش نرسیده که اعلام ورشکستگی کنید و به جای راضی کردن مردم با پول بی ارزش و چکش زدن مداوم بر سر شکسته تولید بیاید حقوقها رو با چند ارز خارجی پرداخت کنید تا دیگه امکان چاپ پول از بین بره ؟ تا کی آخه ؟ تا کی افزایش حقوق ؟
میدونید از این به بعد باید خاک مملکت رو صادر کنیم و میدونید برای تامین بازماندگان آقازاده ها باید خارجی ها بیان اینجا تولید راه بیندازن که شکم عده ای اندک سیر بشه ؟
میدونید دیگه کسی نمیتونه خونه و زمین و ... بخره ؟ ودیگه از مالیات معامله خبری نیست ؟ نمیدونم چرا وقتی حرفهای مسئولین رو میشنوم احساس میکنم اونا از اقتصاد هیچ چی نمیدونن ! افزایش حقوق یعنی پیروز کردن عده ای اندک بر دیگران - یعنی پیروز کردن بی هنران و کسانی که کارشون هیچ نتیجه ای نداره بر کارگر و پیروز کردن تنبلی بر تولید . وجالب اینکه دود این کار به چشم همه میره حتی کسانی که افزایش حقوق دریافت کردن .
راه حل اینه : ارز دیجیتال بدون امکان چاپ ایجاد کنید ساخت این ارز فقط یک هفته زمان نیاز داره ولی تمام مشکلات رو به کلی حل میکنه .
یک پیشبینی دیگر اینکه : تعداد زیادی به این پست منفی خواهند داد -هشدار! این منفی ها هم خود نشانه ای است !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
مجلس شورای اسلامی در آینده هم هیچ برنامه‌های برای حل وفصل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور ندارد و از سال ۱۴۰۰ تاکنون هم نداشته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
جناب آقای محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی
جناب آقای حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه
جناب آقای رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه
از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در مورد مشکلات بازنشستگان مخابرات و هم بی توجهی مدیران و مسئولان مخابرات ایران و غیره در رسانه های وغیره بیش از ۹۹۹ هزار بار اعتراض کرده ایم ولی اما متأسفانه در کشور به اصطلاح اسلامی هیچ کس هم بررسی، پیگیری و رسیدگی نکرده است و هنوز هم هیچ توجهی نمی کنند چرا؟
امروز دوشنبه 2 بهمن 1402هست که متأسفانه هیچ خبری از بن خواربار بازنشستگان نیست پس این بن خواربار بازنشستگان مربوط به ماههای تیر الی آذر ۱۴۰۲ وتفاوت بن خواربار از فروردین ۱۴۰۱ تا کنون بر اساس حداقل حقوق همانسال (بن خواربار بازنشستگان وکارکنان رسمی مخابرات در سال ۱۴۰۲ ماهیانه باید مبلغ ۲۹۱۵۰۰۰ تومان باشد ) کی پرداخت میشود بازنشستگان دراین تورم ۵۰ درصدی نمیتوانند کمر خود را راست کنندمدیران مخابرات چاره اندیشی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
تورم را دریابید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
افزایش حقوق باید برابر با تورم باشه
Iran (Islamic Republic of)
بیاتی
۱۰:۳۷ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
عدالت یعنی همین پیشنهاد ۴۶ درصدی افزایش تعرفه پزشکی ولی پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان با این حقوق کوچکترین مراجعه به بیمارستان برابر چند ماه حقوق است بیمه همه که فقط اسمش هست
United States of America
ناشناس
۱۰:۳۶ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
تورم چهل تا شصت درصد وافزایش بیست درد حقوق مردم کدوم مشکل اقتصادی مردم روحل میکنه ؟! طوری شده ک مردم دو سه کیلو گوشت قرمز رو نمیتونند دریک ماه بخرند بخورند نیازهای دیگه مثل خرید خونه ازدواج جوان‌ها اینها روزهای دلشون بزارند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
جیب مردم را نزن افزایش پیش کشت
با دبه کردن در قرارداد بیمه توقع دارید مردم زحمتکش کارگر راءی هم بدهند!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
افزایش ۵۰درصد هم باشه به چه درد میخوره با این تورم افسار گسیخته؟ اجاره خونه خورد و خوراک البسه و اقساط ...کدومش؟ننگ بر مسولین بی لیاقت.اکثر حقوق بگیران و کارگران شرمنده خانواده شدن.واکسن بر ای نوزاد چند ماهه پیدا نمیشه پوشک شیر خشک بازهم بگیدجوانی جمعیت.به خدا اینها از کجا آمدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
درود بر حاجی بابایی امید هست که عملیاتی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
خدا کنه بعد ۲۲ بهمن نزنن زیرش دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
شما یک بار دیگه هم برای بازنشستگان ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ اموزش و پرورش هم یه مطلبی گفتید و ماهم بر اساس اون صحبت بازنشسته شدیم ولی متاسفانه حق و حقوق ما پایمال شد و از رتبه بندی چیزی عاید ما نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
با این حرفا بازم رای میدید ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
بله رای میدیم چرا ندیم رای مساله سیاسیه شوخی نیست
بیگانگان رو پررو نکنیم با رای ندادن
اینهمه ترور و خرابکاری بیگانگان بس نبود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
بله رای میدم خوبم میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
البته که رای می دیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
یعنی با این حرفا کسی میره رای بده ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
رای میدیم برای ایران عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
خط فقر 30 میلیون .افزایش حقوق 20 درصد !!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۶ دی ۱۴۰۲
خوب ا
اگه شعار الکی نباشه می شه گفت ی کار درست داره در کشور شکل می گیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۶ دی ۱۴۰۲
دستمزدها عادلانه است با بیست درصد افزایش در برابر تورم بالای چهل درصدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۰۶ دی ۱۴۰۲
الان وقت عمل کردن است نه دستوردادن بازنشسته ها فراموش شده اند وتفاوت حقوق بسیاربا شاغلان دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
نمیخاد دیگه دعوا کنی میخان بدن که ۲۰درصد افزایش و ۴۰درصد همسان سازی جمعا ۶۰ درصد برای بازنشسته ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۶ دی ۱۴۰۲
معتقدم مشـکلات توزیع و گرانی نهاده‌هـای دامی تنها عامل گرانی قیمت مرغ نیست. به نظر دلالی و واسـطه‌گری هـم عامل دیگر این گرانی است. بایدکاری برای حذف این واسطه‌ها و دلال‌ها انجام ‌شود و دست این سوداگران را برای همیشه قطع کنند.
آخرین اخبار