۱۰ دی‌ماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «ابوذر» در همدان

رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان گفت: ۱۰ دی‌ماه آخرین مهلت ارسال به نهمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در استان همدان است.

ناصر قوامی با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در استان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی خود را از بازه زمانی دی ماه ۱۴۰۱ تا ۱۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ در پایگاه جشنواره به آدرس www.aboozarhmd.com بارگزاری کنند.

او گفت: نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قالب‌های گزارش، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار می‌شود.

رئیس بسیج رسانه استان همدان گفت: محور‌های نهمین دوره از این جشنواره نیز «مهار تورم - رشد تولید»، «جهاد تبیین»، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاورد‌های انقلاب اسلامی»، «بسیج و حوزه‌های عمل»، «امید و نشاط آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزندآوری»، «سبک زندگی ایرانی و اسلامی (عفاف و حجاب)» و «رسانه و گروه‌های جهادی» است.

قوامی گفت: جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» هر سال به منظور خلق آثار فاخر، چاپ و انتشار محتوای رسانه‌ای ارزشی انقلابی در فضایی کاملا آزاد و منطقی و با هدف جریان‌سازی رسانه‌ای توسط سازمان بسیج رسانه استان برگزار می‌شود.

او گفت: خبرنگاران شاغل یا آزاد که در رسانه‌های سراسری یا غیر سراسری نمایندگی نشریات سراسری یا خبرگزاری‌ها و همچنین پایگاه‌های خبری استان فعالیت دارند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

رئیس بسیج رسانه استان همدان شرط شرکت رسانه‌ها اعم از مکتوب و الکترونیکی را در این جشنواره داشتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ثبت شده در سامانه رسانه جامع دانست و گفت: آثار ارسالی باید به صورت pdf به همراه لینک در سایت جشنواره بارگذاری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.